  • 31. Data: 2012-03-02 08:47:14
    Temat: Re: Dymania w dupę rodaka ciąg dalszy. Po paliwach przyszedł czas na autostrady.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Agent" <w...@o...eu> napisał w wiadomości news:

    > Telewizor LCD moze i jest produkowany w Polsce ale nie przez polską firmę.

    A np. Manta to jaka firma?

  • 32. Data: 2012-03-02 09:00:09
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 01.03.2012 =Marcos= <marcos.MALPA@> napisał/a:

    `>> Taki drobiazg, że polskie autostrady są budowane w Polsce, na polskich

    > Polskie grunty:
    > średnia cena 1m działki budowlanej = ~125zł w skali kraju
    > średnia cena 1ha działki rolnej = 15000zł

    Skoro zaczynasz od danych, z których wynika że działka budowlana jest
    tańsza od działki rolnej to reszty mi się naprawdę nie chce czytać...

    Krzysiek Kiełczewski

  • 33. Data: 2012-03-02 10:03:50
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 02.03.2012 Andrzej Kubiak <n...@i...invalid> napisał/a:

    > My najwyraźniej różnych cukierników znamy :)

    Nie porównuj właściciela cukierni z szeregowym pracownikiem firmy IT...

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 34. Data: 2012-03-02 10:55:04
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-03-01 19:47, SkiMir pisze:

    > Pobawię się w "fachowca".
    > Jak nie stać Cię na opłacanie dróg to przestań jeździć. Sprzedaj
    > samochód, kup rower będzie mniej spalin.

    Kasa ściągana od kierowców idzie tylko w części na drogi. Czyli można
    powiedzieć, że te autostrady zostały wybudowane za podatki kierowców w
    całości. To co już pójdzie na budowę dróg to w dużej części rozpływa się
    po prywatnych kieszeniach a jak już coś zbudują to trzeba za to
    dodatkowo płacić za przejazd.

    Więc Panie "fachowcu" jak to wytłumaczysz? Aczkolwiek trochę sensu w
    Twojej radzie jest. Mniej jeździć, to rząd będzie miał problem bo mniej
    przychodów z autostrad, mandatów, paliwa itp.

    A.

  • 35. Data: 2012-03-02 10:56:47
    Temat: Re: Dymania w dup? rodaka ci?g dalszy. Po paliwach przyszed? czas na autostrady.
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-03-01 20:39, SkiMir pisze:

    > Oj tam obnażyłem. Ja normalnie się pochwaliłem takim IQ. Przecież to
    > takie pożądane w dzisiejszych czasach, takie dostosowanie się do
    > kapitalistycznej rzeczywistości.
    > Nie stać Cię na dom - sprzedaj go i się przeprowadź do bloku.
    > Nie stać Cię na mieszkanie w bloku...
    > Nie stać Cię na benzynę, drogi...
    >
    > A mózg - cóż, im masz mniejsze IQ tym lepiej, jeszcze tego nie załapałeś?

    Masz dom, ja Cię okradnę to powinieneś go sprzedać bo Cie na niego nie
    stać. Bo na pewno nie powinieneś biadolić, że ktoś Ci coś zabrał. To
    takie żałosne przecież.

    A.

  • 36. Data: 2012-03-02 10:58:57
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-03-02 08:34, Andrzej Lawa pisze:

    > Czy na prawdę nie ma alternatywnych dróg? Przecież jeśli cena przekroczy
    > pewien próg, to ludzie zaczną jeździć innymi trasami, nawet mniej wygodnymi.

    A czy stalexport nie zagwarantował sobie monopolu? Wybudowanie
    czegokolwiek alternatywnego jest jednoznaczne z zerwaniem umowy oraz
    potężnymi karami.

    A.

  • 37. Data: 2012-03-02 11:00:22
    Od: Arek <a...@a...pl>

> [...]
    > materiałów budowalnych Ci oczywiście umknął? Bo o zatrudnianiu Polaków w
    > Polsce do utrzymywania tych autostrad i tym podobnych różnicach to już

    Przez to, że robią to polacy to te autostrady są droższe niż np.
    niemieckie, gdzie pensje, materiały sprzęt itp. są znacznie droższe. Ot
    nasza lokalna specjalność.

    A.

  • 38. Data: 2012-03-02 11:01:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    >Czy na prawdę nie ma alternatywnych dróg? Przecież jeśli cena
    >przekroczy
    >pewien próg, to ludzie zaczną jeździć innymi trasami, nawet mniej
    >wygodnymi.

    Patrzac na kolejki na bramkach w godzinach szczytu - cena jest dobra.

    Musicie sie zorganizowac, oglosic protest i przez miesiac jezdzic
    innymi drogami :-)

    J.

  • 39. Data: 2012-03-02 11:19:07
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Fiutem sie pobaw jak go masz, może lepiej ci wyjdzie.

    Przynajmniej taniej będzie niżby na dziwki mial wydać.

    Marek

  • 40. Data: 2012-03-02 11:45:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.03.2012 10:58, Arek pisze:

    > A czy stalexport nie zagwarantował sobie monopolu? Wybudowanie
    > czegokolwiek alternatywnego jest jednoznaczne z zerwaniem umowy oraz
    > potężnymi karami.

    Twierdzisz, że jeśli A i B łączy autostrada, to już żadną inną trasą nie
    da się przejechać z A do B? ;->