  • 71. Data: 2012-03-06 14:42:37
    Temat: Re: Dymania w dupę rodaka ciąg dalszy. Po paliwach przyszedł czas na autostrady.
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-03-02 16:47, Krzysztof 45 pisze:

    > Jeżeli Francuz może przejechać 47 000 km, za średnia pensje, zaś Polak za średnią
    pensję zaledwie 12500 km, a jesteśmy w unii europie i wszystko ma być prawie po
    równo, to która jest kurwa jest droższa?

    "Wszystko ma być prawie po równo" - !!!! 1111! I to od razu! Obiecywali!

    A dostalismy co? Jakieś nędzne fundusze spójności, wyrównywanie w perspektywie
    dekad... Skandal, kpina.

    > Widzę że grupowi fahofcy od mocnej złotówki, od słabej złotówki, od mocnego dolca i
    słabego dolca, tudzież unijnych akcyzowych dyrektyw, wymiękli w interpretacji tak
    wysokich cen. T.z. dymania w dupę Polaka.

    Psim obowiązkiem rządu jest natychmiast wprowadzić średniounijne PKB ber capita oraz
    płace średniounijne.

  • 72. Data: 2012-03-08 17:54:24
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Pawel "O'Pajak" wrote:

    > Powitanko,

    > A na 461 tez? Bo ja bym sie chetnie zalapal. Obiecuje, nie bede nic
    > robil;-)
    > Zapomniales o senatorach (100) i o takim drobiazgu jak budzet kancelarii
    > Sejmu i Senatu. Diety tych 560 marionetek to pikus i to nawet nie pan
    > pikus;-)

    Dlatego piszę że to nie panowie posłowie są problemem.

    > Ok 700000 urzednikow...

    Owszem. Tych 560 (a nawet licząc po naście osób z obsługi biór poselskich i
    takich tam -- 10000) zatem różnicy już ogromnej nie robi (a na

    pzdr
    \SK

  • 73. Data: 2012-03-08 17:56:17
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Agent wrote:

    > Jasne że stać. W Egipcie czy Iranie albo też Chinach czy Korei też stać
    > społeczeństwo na utrzymanie swoich władców. I to na lepszym poziomie niż
    > u nas!

    Po porostu to nie w łożeniu na tych 460 typów leży problem. Samo w sobie
    pogodnienie 90% z miałoby znaczenie czysto symboliczne.

    pzdr
    \SK

  • 74. Data: 2012-03-08 18:08:04
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Krzysztof 45 wrote:

    > Jeżeli Francuz może przejechać 47 000 km, za średnia pensje, zaś Polak
    > za średnią pensję zaledwie 12500 km, a jesteśmy w unii europie i
    > wszystko ma być prawie po równo, to która jest kurwa jest droższa?

    Za benzynę płaci się pieniędzmi a nie średnią pensją. Akurat tak wychodzi, że we
    Francji jest nieco droższa. A że Francuza stać na więcej? Owszem stać,
    przeciętny Francuz jest od przeciętnego polaka te parę razy bogatszy...

    Płaczem i pieprzeniem od rzeczy od dymaniu tego nie zmienisz. Żaden kolejny
    Lepper, Tymiński czy Gomółka nic tu nie poradzi.

> [...]
    > wymiękli w interpretacji tak wysokich cen. T.z. dymania w dupę Polaka.
    > Chyba nie chcą się przyznać do swojego zbaraniałego zniewolonego umysłu.

    Nie, to ty wykazujesz brak zdolności twojego umysłu do elementarnego wnioskowania.

    Uwolniłeś swój umysł z oków logiki i czujesz się lekki :)

    Ale nie ma się co dziwić, w końcu ktoś w tym kraju głosował na Tymińskiego,
    Leppera i podobnych.

    Przecie rząd ma nam natychmiast zapewnić średnie zarobki równe tym we Francji!
    Albo obniżyć wszystkie ceny te 3.5 krotnie! Ma i już!!! Bo (ciemne) masy
    reprezentowane przez różnych Krzysztofów 45 i innych gregorów się domagają.

    \SK

  • 75. Data: 2012-03-08 18:26:30
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Sebastian Kaliszewski wypocił [....]

    Jesteś przykładem umysłowego zniewolenia zbaraniałego narodu.

    Przeanalizuj gospodarkę i politykę na przykładzie wolnych Czechów w stosunku do
    "wolnej" Polski to
    moooooże zajarzysz o co chodzi.
    --
    Krzysiek

  • 76. Data: 2012-03-09 09:41:25
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-03-08 18:26, Krzysztof 45 pisze:
> [...]
    >
    > Przeanalizuj gospodarkę i politykę na przykładzie wolnych Czechów w
    > stosunku do "wolnej" Polski to moooooże zajarzysz o co chodzi.

    Rzuć okiem co robi obecnie Islandia albo swego czasu Korea Płd. To jakby
    pokazuje, że jest alternatywa do zadłużania się i niszczenia swojego
    przemysłu, wiedzy i technologii co realizują kolejne rządy w
    szczególności obecny.

    A.