  • 11. Data: 2011-09-28 08:51:09
    Temat: Re: Dylemat zakupowy - starsza Japonia, nowe Chiny?
    Od: "Mat S" <f...@p...onet.pl>

    wiadomości news:j5ugnd$e13$1@inews.gazeta.pl...

    > Większość kierowców będzie przepychać wszystko, co będzie wolniejsze i
    > mniejsze :-/

    A właśnie że nie większość, tylko raczej odosobnione przypadki. Większość
    zachowuje się bardzo fair.

    > A ile ważysz? ;->

    Wtedy 90 ;-) i jechaliśmy w 2 osoby. Poza tym byłem świeżo po jeździe na BMW
    K1200, co mogło wpłynąć na ocenę ;-)

    > Bo nie wiem jak dla ciebie, ale dla mnie przeciskanie się przez korki z
    > manualnym sprzęgłem jest męczące...

    Jest.
    To ma być moto do nauki, nie docelowe. Tanie, niekoniecznie bardzo ładne.
    Potem się zobaczy. Nie byłoby fajnie wyrobić sobie od początku nawyki
    "automatyczne".

    A TW ma ten plus, że po okolicznych drogach kategorii 7 też się da
    pojeździć.

    MS

  • 12. Data: 2011-09-28 09:31:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.09.2011 10:51, Mat S pisze:

    > Wtedy 90 ;-) i jechaliśmy w 2 osoby.

    Aaa, no to nic dziwnego. Ja miałem na myśli jazdę solo.

    > Poza tym byłem świeżo po jeździe na
    > BMW K1200, co mogło wpłynąć na ocenę ;-)

    Możliwe ;)

    > Jest.
    > To ma być moto do nauki, nie docelowe. Tanie, niekoniecznie bardzo
    > ładne. Potem się zobaczy. Nie byłoby fajnie wyrobić sobie od początku
    > nawyki "automatyczne".

    Mmmmm... jakoś nie miałem problemów większych niż "brakowanie" biegów
    czy standardowe przyzwyczajenie się do delikatnego puszczania sprzęgła
    (a w zależności od motocykla sprzęgło może "łapać" w nieco innym "miejscu").

    W samochodzie miałem gorzej, bo wszyscy instruktorzy uparcie mnie
    zmuszali do trzymania pięty na podłodze. A mi wygodniej ze stopą "w
    powietrzu".

    > A TW ma ten plus, że po okolicznych drogach kategorii 7 też się da
    > pojeździć.

    Skutery mogą być zaskakująco terenowe ;) ale nie wiem, jak wygląda ta
    kategoria 7 ;->

    TW jest fajnym "traktorkiem" - lubię tego typu pojazdy, które może nie
    są jakieś bardzo szybkie, ale "prą do przodu".

    Swoją szosą istnieje też wersja 200ccm i chyba jeszcze jakaś ciut
    większa, ale OIDP "Asia only". Ale dwusetka mignęła mi kiedyś na alledrogo.

  • 13. Data: 2011-09-28 14:12:06
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 269 roku bieżącego, Mat S zeznał(a) jak następuje:

    > Yamaha TW125 (fajna zabawka - mieszkam prawie na wsi, wiec mo?e i w
    > zimie by sie pou?ywa?o

    Fajna ale za słaba, celuj w TW 200.

    Jest kilka sztuk na rynku. Jeden gośc w Giżycku ma TW200 z hameryki
    bodajże k8 i chce coś 12 tysi za nią.

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 14. Data: 2011-10-03 10:30:00
    Od: "Mat S" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PawelK vel Pablo" <e...@...stopce> napisał w wiadomości
> [...]

    > zimie by sie pou?ywa?o

    Fajna ale za słaba, celuj w TW 200.

    Jest kilka sztuk na rynku. Jeden gośc w Giżycku ma TW200 z hameryki

    hyhy, niezła cena. raczej nie dla mnie. widzę jedną 125 za 4500, ale 300 km
    od domu :/

    MS

  • 15. Data: 2011-11-10 13:54:00
    Od: amiguel <j...@g...com>

    Kobieta przede wszystkim powinna mieć auto niezawodne, a wiadomo - niezawodne znaczy
    w miarę nowe. Warto przegrzebać rynek w poszukiwaniu takich okazji, popytac o oferty
    w salonach. Moge polecić www.prestig-e.pl , kupiłem tam kiedyś na całkiem dogodnych
    warunkach audice A8. warto dobrze się rozejrzec, zanim komus powierzymy niemałe w
    końcu pieniądze a oni dają naprawdę korzystne warunki kredytowe.

  • 16. Data: 2011-11-10 14:00:37
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-10, amiguel <j...@g...com> wrote:

> [...]
    niemałe w końcu pieniądze a oni dają naprawdę korzystne warunki kredytowe.

    Spamerzy sa chyba jeszcze wiekszymi idiotami niz za jakich uwazaja
    innych...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 17. Data: 2011-11-10 14:36:47
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    W dniu 10.11.2011 15:00, AZ pisze:

    > Spamerzy sa chyba jeszcze wiekszymi idiotami niz za jakich uwazaja
    > innych...

    skąd ta nuta wątpliwości?

    --
    Arni Toruń