  • Data: 2009-07-01 06:01:22
    Temat: Re: Dylemat z wyborem procesora
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie. Oba uważam za głupie.
    > Podobnie jak np. rower za 300zł na zawody downhillowe.

    Niektorzy kupuja rower, zeby sobie pojezdzic...

    Osoba kupujaca komputer za 1500,- max nie jest grupa docelowa dla
    "profesjonalnych podkladek pod myszke dla graczy po XXX sztuka"

    Na prawde uwazam, ze zakup komputera teraz i przemeczenie sie
    z RC przez kilka miesiecy odkladajac na pelnoprawny Win jest lepszym
    rozwiazaniem, niz czekanie az uzbiera sie cala kwota.

    Stosunek liczby gier uruchomionych w pierwszym przypadku do
    gier uruchomionych w drugim dziala na moja korzysc... ;)

    pozdrawiam,
    Vituniu.