  • Data: 2009-07-01 06:56:55
    Temat: Re: Dylemat z wyborem procesora
    Od: Mark <t...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 30 Jun 2009 18:59:58 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Sprawdziłeś osobiście ten "bardzo dobry system ?

    Tak. Na kilku komputerach, w domu i w pracy. W domu najpierw x86 beta, od
    stycznia, a teraz x64 RC. I z calym przekonaniem bede twierdzil ze to
    bardzo dobry system.

    > Bo ja mam wątpliwości.

    Ja nie mam zadnych

    > Myślisz że te gry będą działać bez problemu na W7 ?

    Nie mysle, ja to wiem - nie mialem zadnych problemow z zainstalowaniem
    czegos w W7. A jak jakis instalator na dzien dobry sie burzyl ze system nie
    jest obslugiwany (choc tyczylo to glownie niektorych programow) to jest tryb
    zgodnosci ktory iMO dziala o niebo lepiej niz w Viscie. Jedno klikniecie i
    instalator rusza.
    Ja jestem bardzo zadowolony - nowoczesny szybki system ktory nie ma
    problemow ze sprzetemi na dodatek jest po polsku.

    --
    Mark