  • Data: 2009-07-01 07:28:47
    Temat: Re: Dylemat z wyborem procesora
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Vituniu"
    >Te tanieja zdecydowanie szybciej niz Win... Serio.

    Jakoś mam wrażenie, że dla piętnastolatka nieistotne jest to, że za pół
    roku gra będzie kosztować połowę tego, co teraz. Niestety.
    Co nie zmienia faktu, że nie należy popierać łamania prawa (bo, nie
    oszukujmy się, na tym zestawie wyląduje zaraz jakaś Vista Stadion
    Edyszyn, albo coś podobnego).

    >Z mojej strony EOT,

    ditto

    --
    d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb Such booboos are generally harmless, so keep
    `b K...@e...eu.org d' going.(TeX)