-
X-Received: by 10.49.116.132 with SMTP id jw4mr314456qeb.33.1369349459301; Thu, 23
May 2013 15:50:59 -0700 (PDT)
MIME-Version: 1.0
X-Received: by 10.49.116.132 with SMTP id jw4mr314456qeb.33.1369349459301; Thu, 23
May 2013 15:50:59 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!ch1no865315qab.0!news-out.go
ogle.com!y6ni51130qax.0!nntp.google.com!ch1no865313qab.0!postnews.google.com!y5
g2000vbg.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Thu, 23 May 2013 15:50:59 -0700 (PDT)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: y5g2000vbg.googlegroups.com; posting-host=77.95.55.202;
posting-account=E8ySPwoAAACy-t4G-YMjIiWt4FeAhtpz
NNTP-Posting-Host: 77.95.55.202
References: <8...@z...googlegroups.com>
<knlcqs$bu9$1@speranza.aioe.org>
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:21.0) Gecko/20100101
Firefox/21.0,gzip(gfe)
Message-ID: <a...@y...googlegroups.com>
Subject: Re: Dwumasa kontra jednomasa.
From: Konfabulator <k...@1...pl>
Injection-Date: Thu, 23 May 2013 22:50:59 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2493142
[ ukryj nagłówki ]On 23 Maj, 17:32, LEPEK <n...@n...re> wrote:
> Te mnie to czeka :/
> Na avensis.info jest opis co kupi - jakie sprz g o, sztywne ko o
> zamachowe i jakie ruby - aby to pasowa o.
Można dorwać oryginalne sprzęgło z tłumikami, dociskiem i jednomasą
AISIN/LUK za ok. 1200 zł. Niektórzy kupują samo sprzęgło z tłumikami i
dociskiem, a jednomasę kupują z rozbitków jako element niezniszczalny,
wtedy wychodzi ok. 800 zł. Komplet z dwumasą to najmarniej 2200.
Przynajmniej do T25. Ciągle się waham co zrobić. Mało jeżdżę, a
samochód za maks. 3 lata i tak chcę sprzedać, więc skłaniam się do
jednomasy.
Nie zgadzam się też z tym, że drgania na wolnych obrotach będą dużo
większe, bo drgania mają rozłożyć się na tarczy sprzęgła, tak jak
oryginalnie w tym silniku przy jednomasie, po to tam są te tłumiki i
tak to działa w corollach verso i nikt nie wspomina by się bujały, za
to moja Toya na luzie buja się jak łajba na wietrze przez
rozpierniczoną dwumasę.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.05.13 01:01 Konfabulator
- 24.05.13 18:55 LEPEK
- 25.05.13 17:44 Stefan Szczygielski
- 25.05.13 19:49 jerzu
Najnowsze wątki z tej grupy
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
Najnowsze wątki
- 2025-01-06 Popr. 14. Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- 2025-01-06 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-06 Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- 2025-01-06 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-06 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-06 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-06 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-06 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-06 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-06 śnieg
- 2025-01-05 Żarówka do lampy z czujnikiem ruchu
- 2025-01-05 Rozkręcają się
- 2025-01-04 pozew za naprawę sprzętu na youtube
- 2025-01-04 gasik
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją