eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDwumasa kontra jednomasa. › Re: Dwumasa kontra jednomasa.
  • X-Received: by 10.49.116.132 with SMTP id jw4mr314456qeb.33.1369349459301; Thu, 23
    May 2013 15:50:59 -0700 (PDT)
    MIME-Version: 1.0
    X-Received: by 10.49.116.132 with SMTP id jw4mr314456qeb.33.1369349459301; Thu, 23
    May 2013 15:50:59 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!ch1no865315qab.0!news-out.go
    ogle.com!y6ni51130qax.0!nntp.google.com!ch1no865313qab.0!postnews.google.com!y5
    g2000vbg.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 23 May 2013 15:50:59 -0700 (PDT)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: y5g2000vbg.googlegroups.com; posting-host=77.95.55.202;
    posting-account=E8ySPwoAAACy-t4G-YMjIiWt4FeAhtpz
    NNTP-Posting-Host: 77.95.55.202
    References: <8...@z...googlegroups.com>
    <knlcqs$bu9$1@speranza.aioe.org>
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:21.0) Gecko/20100101
    Firefox/21.0,gzip(gfe)
    Message-ID: <a...@y...googlegroups.com>
    Subject: Re: Dwumasa kontra jednomasa.
    From: Konfabulator <k...@1...pl>
    Injection-Date: Thu, 23 May 2013 22:50:59 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2493142
    [ ukryj nagłówki ]

    On 23 Maj, 17:32, LEPEK <n...@n...re> wrote:

    > Te mnie to czeka :/
    > Na avensis.info jest opis co kupi - jakie sprz g o, sztywne ko o
    > zamachowe i jakie ruby - aby to pasowa o.

    Można dorwać oryginalne sprzęgło z tłumikami, dociskiem i jednomasą
    AISIN/LUK za ok. 1200 zł. Niektórzy kupują samo sprzęgło z tłumikami i
    dociskiem, a jednomasę kupują z rozbitków jako element niezniszczalny,
    wtedy wychodzi ok. 800 zł. Komplet z dwumasą to najmarniej 2200.
    Przynajmniej do T25. Ciągle się waham co zrobić. Mało jeżdżę, a
    samochód za maks. 3 lata i tak chcę sprzedać, więc skłaniam się do
    jednomasy.

    Nie zgadzam się też z tym, że drgania na wolnych obrotach będą dużo
    większe, bo drgania mają rozłożyć się na tarczy sprzęgła, tak jak
    oryginalnie w tym silniku przy jednomasie, po to tam są te tłumiki i
    tak to działa w corollach verso i nikt nie wspomina by się bujały, za
    to moja Toya na luzie buja się jak łajba na wietrze przez
    rozpierniczoną dwumasę.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: