-
Data: 2014-11-10 12:04:01
Temat: Re: Dwumasa i tarcza.
Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2014-11-10 11:47, MarcinJM pisze:
> W dniu 2014-11-10 09:35, Jacek pisze:
>> Pacjent Fiat Doblo 1,9 multijet.
>> Pierwsze koło dwumasowe wytrzymało 70 kkm i teraz wygląda na to, że
>> kończy się drugie przy przebiegi 140kkm. W związku z tym mam do Was parę
>> pytań:
>>
>> 1. czy to prawda, że jak jest "dwumas" to tarcza sprzęgła nie ma sprężyn
>> tłumiących drgania?
>> 2. czy da się zamiast dwumasy założyć zwykłe koło zamachowe i tarczę ze
>> sprężynami?
>> 3. inne patenty?
>
> Niby można dać zwykłe..
> Wątpliwości budzi natomiast wał. Jest konstruowany pod brak tak duzych
> sił udarowych na czopie jakie magazynuje sztywne kolo zamachowe.
> Teoretycznie, w niekorzystnych warunkach wał może po prostu pęc ;)
>
A widziałeś taki "pęcnięty" wał? :)
--
Pozdrawiam
Lewis
https://www.facebook.com/turbolaabpl
Następne wpisy z tego wątku
- 10.11.14 12:52 MarcinJM
- 10.11.14 16:00 Jacek
- 10.11.14 16:40 k...@g...com
- 10.11.14 16:53 Irokez
- 10.11.14 18:12 Jacek
- 10.11.14 23:13 Lewis
- 10.11.14 23:33 X-Man
- 11.11.14 01:07 yabba
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-03 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=