eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDwumasa i tarcza.Re: Dwumasa i tarcza.
  • Data: 2014-11-10 12:04:01
    Temat: Re: Dwumasa i tarcza.
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2014-11-10 11:47, MarcinJM pisze:
    > W dniu 2014-11-10 09:35, Jacek pisze:
    >> Pacjent Fiat Doblo 1,9 multijet.
    >> Pierwsze koło dwumasowe wytrzymało 70 kkm i teraz wygląda na to, że
    >> kończy się drugie przy przebiegi 140kkm. W związku z tym mam do Was parę
    >> pytań:
    >>
    >> 1. czy to prawda, że jak jest "dwumas" to tarcza sprzęgła nie ma sprężyn
    >> tłumiących drgania?
    >> 2. czy da się zamiast dwumasy założyć zwykłe koło zamachowe i tarczę ze
    >> sprężynami?
    >> 3. inne patenty?
    >
    > Niby można dać zwykłe..
    > Wątpliwości budzi natomiast wał. Jest konstruowany pod brak tak duzych
    > sił udarowych na czopie jakie magazynuje sztywne kolo zamachowe.
    > Teoretycznie, w niekorzystnych warunkach wał może po prostu pęc ;)
    >

    A widziałeś taki "pęcnięty" wał? :)


    --
    Pozdrawiam
    Lewis
    https://www.facebook.com/turbolaabpl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: