eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDwumasa i tarcza.Re: Dwumasa i tarcza.
  • Data: 2014-11-10 16:40:07
    Temat: Re: Dwumasa i tarcza.
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu poniedziałek, 10 listopada 2014 12:04:06 UTC+1 użytkownik Lewis napisał:
    > W dniu 2014-11-10 11:47, MarcinJM pisze:
    > > W dniu 2014-11-10 09:35, Jacek pisze:
    > >> Pacjent Fiat Doblo 1,9 multijet.
    > >> Pierwsze koło dwumasowe wytrzymało 70 kkm i teraz wygląda na to, że
    > >> kończy się drugie przy przebiegi 140kkm. W związku z tym mam do Was parę
    > >> pytań:
    > >>
    > >> 1. czy to prawda, że jak jest "dwumas" to tarcza sprzęgła nie ma sprężyn
    > >> tłumiących drgania?
    > >> 2. czy da się zamiast dwumasy założyć zwykłe koło zamachowe i tarczę ze
    > >> sprężynami?
    > >> 3. inne patenty?
    > >
    > > Niby można dać zwykłe..
    > > Wątpliwości budzi natomiast wał. Jest konstruowany pod brak tak duzych
    > > sił udarowych na czopie jakie magazynuje sztywne kolo zamachowe.
    > > Teoretycznie, w niekorzystnych warunkach wał może po prostu pęc ;)
    > >
    >
    > A widziałeś taki "pęcnięty" wał? :)
    >
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Lewis
    > https://www.facebook.com/turbolaabpl

    Szwagra sąsiada ojciec mówił że widział. Prostowali wal od żuka i pękł.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: