-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Dwumasa i tarcza.
Date: Mon, 10 Nov 2014 12:04:01 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 26
Message-ID: <m3q634$qip$1@node2.news.atman.pl>
References: <m3ptc6$hvb$1@node2.news.atman.pl>
<546097c4$0$2857$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: user-164-126-63-21.play-internet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1415617444 27225 164.126.63.21 (10 Nov 2014 11:04:04
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 10 Nov 2014 11:04:04 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.6.0
In-Reply-To: <546097c4$0$2857$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2548980
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-11-10 11:47, MarcinJM pisze:
> W dniu 2014-11-10 09:35, Jacek pisze:
>> Pacjent Fiat Doblo 1,9 multijet.
>> Pierwsze koło dwumasowe wytrzymało 70 kkm i teraz wygląda na to, że
>> kończy się drugie przy przebiegi 140kkm. W związku z tym mam do Was parę
>> pytań:
>>
>> 1. czy to prawda, że jak jest "dwumas" to tarcza sprzęgła nie ma sprężyn
>> tłumiących drgania?
>> 2. czy da się zamiast dwumasy założyć zwykłe koło zamachowe i tarczę ze
>> sprężynami?
>> 3. inne patenty?
>
> Niby można dać zwykłe..
> Wątpliwości budzi natomiast wał. Jest konstruowany pod brak tak duzych
> sił udarowych na czopie jakie magazynuje sztywne kolo zamachowe.
> Teoretycznie, w niekorzystnych warunkach wał może po prostu pęc ;)
>
A widziałeś taki "pęcnięty" wał? :)
--
Pozdrawiam
Lewis
https://www.facebook.com/turbolaabpl
Następne wpisy z tego wątku
- 10.11.14 12:52 MarcinJM
- 10.11.14 16:00 Jacek
- 10.11.14 16:40 k...@g...com
- 10.11.14 16:53 Irokez
- 10.11.14 18:12 Jacek
- 10.11.14 23:13 Lewis
- 10.11.14 23:33 X-Man
- 11.11.14 01:07 yabba
Najnowsze wątki z tej grupy
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
- czyszczenie Cepiku
- szukanie żony
- Kamera - co obecnie tanie i dobre?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- 2024-06-27 Głośnik piezoelektryczny
- 2024-06-23 Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-26 czas na emeryturę i EB
- 2024-06-26 Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- 2024-06-27 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-27 Bażanowice => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-06-27 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-06-27 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-27 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-26 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-06-26 Częstochowa => Marketing Specialist (E-Commerce) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Fullstack Java Developer <=
- 2024-06-26 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-06-26 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=