  • 111. Data: 2010-06-18 08:59:15
    Temat: Re: Dwoje dzieci nie zyje - na co foteliki ???
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 18 Jun 2010 08:46:09 +0200, Paweł wrote:
    >Rozmawiano nawet z jakimś importerem markowych fotelików, w których przy
    >crashteście dziecko wyrywało się z fotelika razem z pasami. Importer nie był
    >tym specjalnie przejęty bo gdzieś tam w Unii fotelik dostał certyfikat.

    Skoro dostal, to zapewne wytrzymalosc zgodna z norma.
    Zwykle pasy tez sie w koncu urwa.

    >Zresztą pokażcie mi takiego co wybiera fotelik pod kątem bezpieczeństwa a
    >nie ładnego wyglądu lub koloru pasującego do tapicerki.

    Mysle ze sporo takich jest.
    Tylko jak oni to maja ocenic ..

    J.

  • 112. Data: 2010-06-18 09:12:57
    Od: "Maciej Ciesielski" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł" <o...@m...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > Zresztą pokażcie mi takiego co wybiera fotelik pod kątem bezpieczeństwa a
    > nie ładnego wyglądu lub koloru pasującego do tapicerki.

    Czy możesz podrzucić nazwę programu lub linka do podobnego _wiarygodnego_
    zestawienia? Chciałem zweryfikować swój ranking i jestem ciekawy, a
    większość zestawień jest bardzo czesto "sponsorowana" i wygrywa konkretna
    marka.
    Pozdrawiam
    maciejc

  • 113. Data: 2010-06-18 09:33:57
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    On 18.06.2010 09:12, Maciej Ciesielski wrote:
> [...]
    > _wiarygodnego_ zestawienia? Chciałem zweryfikować swój ranking i jestem
    > ciekawy, a większość zestawień jest bardzo czesto "sponsorowana" i

    ja korzystałem przede wszystkim z:
    http://www1.adac.de/Tests/Kindersicherung/Kindersitz
    e/default.asp?TL=2

  • 114. Data: 2010-06-18 09:42:18
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2010-06-18 08:46, Paweł pisze:

    > Gdzieś ostatnio w telewizorni widziałem program o fotelikach.
    > Wiele z nich i to nawet tych z najwyższej półki jest kompletnie do bani.

    http://uwaga.onet.pl/32657,wideo,171898,niebezpieczn
    e_foteliki_samochodowe_dla_dzieci,niebezpieczne_fote
    liki_samochodowe_dla_dzieci,reportaz.html

    --
    www.edom.pl - opinie o deweloperach i bankach
    www.just4fun.pl - wyszperane w sieci

  • 115. Data: 2010-06-18 10:05:28
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Rafał" <r...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > I to był dla mnie znak że właśnie tą firmę należy omijać. Zanim zobaczyłem
    > ten test to miałem dobre zdanie o tej firmie.

    z ciekawosci o jaka firme chodzi?

  • 116. Data: 2010-06-18 10:26:21
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    On 18.06.2010 10:05, szerszen wrote:

    > Użytkownik "Rafał" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:hvf5bp$h61$...@n...news.atman.pl...

    > z ciekawosci o jaka firme chodzi?

    kolega kilka postów niżej zamieścił sznurka

    wersja krótsza: http://tiny.pl/htm2v

  • 117. Data: 2010-06-18 10:27:34
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 17.06.2010 Artur Maśląg <f...@p...com> napisał/a:

    > W mieście jest 50km/h i gdyby kierowca mercedesa jechał zgodnie z
    > przepisami, to nikomu by się specjalna krzywda nie stała,

    Ale jesteś tego zupełnie pewien, że walnięte cięższym autem w
    drzwi stare mondeo, zapewni pasażerom bezpieczeństwo? Wystarczy
    pindziesiąt i już wszyscy są zdrowi?

    > choć kierowca
    > mondeo wymusił pierwszeństwo. Mógł nie zauważyć, miał prawo do błędu

    Jakiego błędu? Jakie prawo? Czego mógł nie zauważyć? Ty masz jakąś
    misję czy naprawdę tak myślisz? Zdajesz sobie sprawę co zrobił kierowca
    mondeo?

    > - ile jechał 'przewóz' o 6 rano? Może to biegli ocenią, ponieważ
    > ślady nie świadczą o jeździe zgodnej z przepisami.

    Może sam napisz ile. Skoro potrafisz ocenić ślady.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 118. Data: 2010-06-18 10:35:17
    Od: PaPi <...@...3>

    > kupili foteliki znanych firm za 1000 zł do tego te foteliki przeszły
    > odpowiednie testy zderzeniowe i dostały po 5*

    W jakich testach fotelik dostal 5 gwiazdek ?
    Strona z testemi http://fotelik.info/pl/testy/ nie ma fotelikow w klasie
    9-18 kg, ktore maja 5 gwiazdek.
    http://fotelik.info/pl/testy/grupa:9-18/ocena/maleja
    co/index.html

  • 119. Data: 2010-06-18 11:12:38
    Od: to <t...@a...xyz>

    szerszen wrote:

    > oj zdziwilbys sie, choc moze to od czlowieka zalezy

    Raczej bym się nie zdziwił...

  • 120. Data: 2010-06-18 11:16:38
    Od: to <t...@a...xyz>

    Michał wrote:

    > 10 letnia a nawet 14 E klasa ma 4 ****
    >
    > a już teraz można kupić 9 letnie 5 ***** auta

    Ale gwiazdki są nieporównywalne pomiędzy klasami.