eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDwie rajdowe elektryczne Lancie Delta spłonęły tuż przed wyścigiem › Re: Dwie rajdowe elektryczne Lancie Delta spłonęły tuż przed wyścigiem
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dwie rajdowe elektryczne Lancie Delta spłonęły tuż przed wyścigiem
    Date: Wed, 2 Aug 2023 08:58:13 +0200

    Tue, 1 Aug 2023 10:28:31 +0200, J.F

    > Tylko na razie sporo prądu jest z węgla,

    Z polskiego węgla w 95% (reszta to bezużyteczny dla
    innych odrzut z importu), filtrowanego.

    > bedzie z gazu ...

    Nie będzie, paradoksalnie dzięki putinkowi.

    > Ewentualnie ludzie nie głupi - popatrzą na ceny prądu,
    > kupią sobie spaliniaka :-)

    Prąd musiałby kosztować 2,5zł/kWh żeby zrównać się cenowo
    z paliwem. Już dzisiaj cena kWh niższa niż przed wojną.
    Dla wielu (w tym dla mnie) kWh kosztuje 0,10 zł.
    Już pędzę kupować czystego spaliniaka...

    Póki co, po tym jak mi ukradli auto, siłą rzeczy nie miałem
    możliwości doczekać się na spokojnie na spadek ceny Tesli Y
    bo musiałem pilnie coś kupić żeby móc pracować, to jest
    kolejny Outlander PHEV i w ponad 90% jeździ na prądzie.

    --
    Pozdor
    Myjk