  • Data: 2009-06-09 10:06:32
    Temat: Re: Dwanascie twarzy Doroty
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 09.06.2009 Janko Muzykant <j...@w...pl> napisał/a:
    > Ale znalazłem inny sens, nazwijmy to ''dobrouczynkowy''. To estetyka dla
    > nie... niezepsutych chciałoby się powiedzieć, gustów, ale powiedzmy,
    > przeciętnych, która po prostu sprawia przyjemność, konkretną, konkretnym
    > ludziom. Mnie zresztą też, pierwotną, estetyczną i wtórną, biorącą się z
    > obserwacji reakcji.
    > Ze ''sztuki'' wyrosłem. Pozostało mi pamiątkarstwo, sprawianie

    Dobrze, Weltschmerz, te sprawy, ale, i tu chciałem naprawdę bez
    najmniejszej złościwości czy jakiś innych negatywnych podtekstów, zapytać
    - podsyłasz to tu w ramach pogłębiania tego foto-Weltschmerzu i
    samobiczowania, czy dla jakiegoś innego powodu? Od paru odcinków małe
    wyjątki Cię chwalą, reszta wiesza różnej maści psy.
    Nie to, że chcę Cię zniechęcić bo sam nie mam nic przeciwko takim
    kwiatkom, ale chcę zrozumieć determinację.

    --
    Marcin