  • Data: 2009-06-09 08:01:20
    Temat: Re: Dwanascie twarzy Doroty
    Od: Czarek <4...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Cze, 09:28, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Fotografia imo padła.

    Masz chwilowego doła, przejdzie Ci :-)
    Nic nie padło. Zobacz, co się dzieje za granicą. Zobacz, chociażby,
    galerię:
    http://fotografiaotworkowa.pl
    104 autorów z 31 krajów!
    Zobacz strony tych autorów, co robią, jakie działania podejmują. To
    się kręci i to nawet dobrze ;-)

    > Ze ''sztuki'' wyrosłem.

    Tylko, że ja nie mówię o sztuce, ale o podstawowym, przyzwoitym
    poczuciu estetyki :->

    > Pozostało mi pamiątkarstwo, sprawianie
    > przyjemności i wstrętna komercja.

    Pogadaj z Dizlem. Masz go niedaleko, może pomóc :-)

    > Czasem jeszcze chce mi się pstryknąć
    > widoczek ze względów emocjonalnych.

    A widzisz, coś tam dryga :)

    Czarek