    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dwa zbiorniki/butle do gazu LPG - mozna?
    Date: Thu, 4 Nov 2010 16:22:36 +0100

    Użytkownik "p0li" <p...@p...onet.pl> napisał w

    > no nie wiem - zawór elektryczny jest na wylot gazu ze zbiornika -
    > na wlocie
    > jest tylko zawór kulowy w przyłaczu - nie ma drugiego w
    > zbiorniku - więc
    > jak pęknie rurka przyłącze zbiornik to gaz robi wziuuuuu
    > można łatwo to sprawdzić - popchnij śrubokrętm kulke w
    > przyłączu - jeśli
    > wyleci gaz - jest tak jak mówię

    Przytrzymaj dluzej. Kiedys mi sie rozkrecil wlot - schodzi tylko z
    rurki, ze zbiornika nie.

    > wydaje mi się że jak na wylocie elektrozawór jest otwarty to płyn
    > może
    > przemieszczać się w obie strony

    Ten wielozawor jest sprytny, ma chyba tez chronic przed przypadkami
    urwania rurki do elektrozaworu.
    Nie wiem czy jest jednokierunkowy - nie zdziwilbym sie ..

    > problem jest taki że musiałbyś mieć otwarty elektrozawór wylotowy
    > na drugim
    > zbiorniku - a to już są kombinacje w instalacji

    Przy czym ja mialem elektrozawor pod maska, wielozawor na butli nie
    wymagal zasilania.
    Ale nawet przy przeplywie przez trojnik wyjsciowy spodziewam sie
    niewielkich klopotow - w drugiej butli gaz musi sie zdazyc
    skroplic.

    J.