  • Data: 2010-11-04 16:42:50
    Temat: Re: Dwa zbiorniki/butle do gazu LPG - mozna?
    Od: p0li <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    O->Dnia 2010-11-04 16:22:36 niejaki J.F. napisał:

    > Przytrzymaj dluzej. Kiedys mi sie rozkrecil wlot - schodzi tylko z
    > rurki, ze zbiornika nie.

    ok - wierze na słowo - nie próbowałem dłużej przytrzymać - ale ma to sens
    co piszesz

    > Ten wielozawor jest sprytny, ma chyba tez chronic przed przypadkami
    > urwania rurki do elektrozaworu.
    > Nie wiem czy jest jednokierunkowy - nie zdziwilbym sie ..

    raczej nie - jak mi padła cewka elektrozaworu w zbiorniku - to żeby jeździć
    dalej wyjałem iglicę z zaworu i jeździłem dalej - z tym że gaz był cały
    czas pod ciśnieniem w rurce pomiędzy zbiornikiem a zaworem na parowniku - w
    razie pęknięcia rurki cały gaz ze zbiornika by wyleciał

    > Przy czym ja mialem elektrozawor pod maska, wielozawor na butli nie
    > wymagal zasilania.
    > Ale nawet przy przeplywie przez trojnik wyjsciowy spodziewam sie
    > niewielkich klopotow - w drugiej butli gaz musi sie zdazyc
    > skroplic.

    podczas tankowania w rurkach gaz jest w postaci płynnej więc już jest
    skroplony

    --
    P0zdrawiam
    p0li