-
Data: 2022-01-18 12:01:55
Temat: Re: Dwa przeglądy na rok
Od: K <n...@e...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On 18/01/2022 10:23, ii wrote:
> W dniu 17.01.2022 o 10:21, K pisze:
>> On 16/01/2022 09:21, ii wrote:
>>> http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/ah2
>>>
>>> Co roku nie wystarczy, obłąkańcy chcą dwóch przeglądów na rok :-)
>>
>> Znowu kurwa proba wynalezienia kola na nowo.
>
> To raczej problem sraczki legislacyjnej http://niusy.pl/@youtube.com/afn
>
>> Takie rzeczy jak brak DPF-a powinien wylapywac diagnosta na badaniu,
>
> Ale co to w ogóle jest za problem ten DPF?! Jaki % samochodów ma wycięty
> DPF by wartało zajmować się tym?!
>
Majac porownanie pomiedzy np. UK i PL to ci powiem, ze w PL zwyczajnie
czuc dizle na ulicy. Szczegolnie stojac na swiatlach. Obstawiam wiec, ze
problem jest spory.
>> ktore sie odbywa raz na rok. Tak sie to odbywa w kazdym cywilizowanym
>> europejskim panstwie.
>
> Nie bardzo. Prawo europejskie mówi o przeglądach co 2 lata. A ja i tak
> uważam, że to od przebiegu powinno być zależne. Bo jeden robi na rok 3
> tys km jazd lokalnych a drugi 300 tys zamiejskich, więc nie ma powodu
> mierzyć ich jedną miarą.
>
A ja uwazam, ze jest. Po niecalych 4 latach musialem np. wymienic opony,
ktore mialy jeszcze 5-5.5mm. Wiedzialem, ze sa do wymiany bo wyly jak
pojebane a potwierdzil to diagnosta, ze maja spekania. A tego typu
rzeczy jest wiecej, np. blokujace sie zaciski. Nie kazdy jest na tyle
ogarniety zeby samemu to zweryfikowac. Znam mase ludzi, ktorzy w ogole
nie widza, ze im sie swieci check na desce. Tak samo jak robi sie
przeglady wind/dzwigow.
>> To co sie powinno uszczelnic to mozliwosc wziecia lapowki przez
>> diagnoste, najelepiej ogranizujac jakies prowokacje, anie organizujac
>> przeglad dwa razy do roku. To tylko nakreci korupcje w stacjach
>> diagonostycznych.
>
> Tak, i dasz się skusić bo Cię ktoś postraszy, że może nie przejść
> przeglądu. A obibok dokonujący prowokacji będzie sobie dobrze żył teraz
> i na emeryturze. Weź Ty to jeszcze przemyśl.
>
> Te DPFy to nie jest żaden realny problem by go rozwiązywać. Samochody
> można kierować do przeglądu jak jest powód. Ale musi być system
> odpowiedzialnościowy dla kierujących by nie nadużywali tego.
Brak DPF-a to jest realny problem. Tylo dzieki DPF/adblue mozesz jeszcze
zarejestrowac diesla. Kto ma decydowac kiedy jest realny powod, skoro
auto jezdzi? Co wg Ciebie bedzie realnym problemem, brak drzwi, brak
przedniej szyby, fizyczny brak swiatel?
Następne wpisy z tego wątku
- 18.01.22 13:21 J.F
- 18.01.22 13:38 K
- 18.01.22 14:10 J.F
- 18.01.22 14:23 Cavallino
- 18.01.22 14:53 J.F
- 18.01.22 15:37 K
- 18.01.22 15:55 J.F
- 18.01.22 16:05 TomN
- 18.01.22 18:05 K
- 18.01.22 18:29 ii
- 18.01.22 18:57 K
- 18.01.22 19:54 Myjk
- 18.01.22 22:15 Shrek
- 18.01.22 23:22 Cavallino
- 18.01.22 23:23 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
Najnowsze wątki
- 2025-01-06 Popr. 14. Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- 2025-01-06 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-06 Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- 2025-01-06 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-06 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-06 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-06 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-06 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-06 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-06 śnieg
- 2025-01-05 Żarówka do lampy z czujnikiem ruchu
- 2025-01-05 Rozkręcają się
- 2025-01-04 pozew za naprawę sprzętu na youtube
- 2025-01-04 gasik
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją