  • Data: 2009-07-07 20:54:02
    Temat: Re: Dwa nowe, tanie monitory z PVA od Samsunga
    Od: Czornyj <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ktokolwiek produkuje.

    Mój NEC 2190UXi ustawiony na 0% osiąga jaskrawość na poziomie 26cd/
    m^2, myślę, że jest to w pełni satysfakcjonujący zakres regulacji.
    Gamut tego monitora jest zbliżony raczej do sRGB, ale jego koloranty
    czerwony i zielony są lekko dosycone, dzięki czemu nieźle kryje
    offsetowego CMYK-a, przy zachowaniu niewielkich dystansów
    kolorymetrycznych monitora normalnogamutowego, zapewniających bardziej
    precyzyjną obróbkę subtelnych walorów barwnych i lepszą ciągłość
    tonalną. Obok Eizo CG211 to jeden z ostatnich paneli tego typu. Z
    podobnych używanych warto zapolować na ładne Eizo CG210-N, L997 lub -
    w najbardziej ekonomicznej wersji - Eizo CG21, NEC 2180UXi

    > "podłączam się" do pytania...
    > W 2002 kupiłem za kosmiczne dla mnie pieniądze 15 calowy  EIZO. Swiecił jak
    > ubecki reflektro, bolaly oczy, poszedłem do okulisty, złapałem tam  zapalenie
    > rogówki=wyleciało mi z życiorysu 6 miesięcy na L4. Teraz muszę kupić jakiś
    > monitor, najlepiej PVA, pewnie EIZO, ale żeby tak nie świecił.....
     czyhttp://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=6801209
    65spełni ten warunek ?

    Eizo S1921 być może nie jest w stanie zejść do równie absurdalnych
    wartości, ale do 80-100cd/m^2 schodzi bez najmniejszych problemów.

    Wszystkie cywilizowane monitory - tj. Eizo serii S, CE i CG, oraz NEC
    serii 90 oraz P221W dają się nakłonić do pracy na niskich wartościach
    luminancji.