  • 11. Data: 2009-06-16 08:46:16
    Temat: Re: Dwa lustra są - czas na... kompakt
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Anjay" <g...@i...pl> napisał:

    > [...]
    > w szerokiej rodzinie z kompaktów mamy Canon i Panasonic. Zależy od modelu,
    > ale z naszych Panasonic szumi mniej ( i to ten prawie najtańszy)

    Pytanie tylko, czy faktycznie matryca w nim mniej szumi, czy też ma włączone
    silniejsze odszumianie programowe. Takie odszumianie faktycznie ładnie
    potrafi z szumu wyczyścić, ale niestety wyżera także drobne szczegóły z
    obrazu:-(

    > według moich porównań kompaktów Panasonica i Canona, wybieram Panasonica.

    To już Twój wybór. I jeśli tylko jesteś z niego zadowolony, to wszystko jest
    OK.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 12. Data: 2009-06-16 11:02:34
    Od: Anjay <g...@i...pl>

    Marek Wyszomirski pisze:

> [...]
    > włączone silniejsze odszumianie programowe. Takie odszumianie faktycznie
    > ładnie potrafi z szumu wyczyścić, ale niestety wyżera także drobne

    mamy też (jak pytający) kilka lustrzanek (Canon,Sony i analogowe) ale
    pisałem o kompaktach.

    >I jeśli tylko jesteś z niego zadowolony, to wszystko
    > jest OK.

    Dla mnie jest OK niezależnie od stwierdzeń na grupie.

    Pozdrawiam serdecznie
    Andrzej

  • 13. Data: 2009-06-16 11:11:53
    Od: Kell a <k...@n...com>

    "Robert K." <a...@p...pl> napisał(a):

    >No całkiem sporo...
    >Jak będzie wart swojej ceny, to wydam nawet ze 2k ;-)
    >Ale musiałby spełniać wszystkie widzimisia mojej połowicy.

    To moze LX3 panasonica? Zbiera swietne recenzje.

    --
    Regulacje są dla idiotów.
    Geniusze potrafią żyć w chaosie.

  • 14. Data: 2009-06-16 13:21:24
    Od: "Robert K." <a...@p...pl>

    "Kell a" napisał:

    > To moze LX3 panasonica? Zbiera swietne recenzje.

    Trochę za mały "zum" ;-)
    Ma to być bardzo uniwersalny gadżecik.
    Ale trzeba przyznać, że może to być niezły aparacik...

  • 15. Data: 2009-06-16 13:30:28
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Robert K. pisze:

    > Trochę za mały "zum" ;-)
    > Ma to być bardzo uniwersalny gadżecik.
    > Ale trzeba przyznać, że może to być niezły aparacik...

    A zoom 24-240mm odpowiada? Widziałem co najmniej 1 takiego kompakta.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 16. Data: 2009-06-16 17:23:56
    Od: kibic <a...@o...pl>

    AA lub AAA to mocny strzał w stope. Ja też lubie paluchy ale wszystko
    co troche lepsze to ma dedykowany akku SX200, LX3, G10.

    moze poczekasz na Olympusa PEN? matryca 4/3" z zumem 14-42?

  • 17. Data: 2009-06-16 17:26:51
    Od: kibic <a...@o...pl>

    On 15 Cze, 20:13, "Robert K." <r...@p...naOnecie.pl> wrote:

    > zwarta, niewielka obudowa najlepiej z lekkim (!) wyprofilowaniem (takim
    > 'trzymadłem') z prawej strony (chodzi o to, żeby nie był całkiem
    > prostopadłościenny - mieliśmy daawno temu Canona A40 i żonie się go wygodnie
    > trzymało).

    niestety tak juz tez niema teraz są takie malutkie wypuski które sie i
    tak gówniano trzyma przejdź sie do jakiegoś sklepu i potrzymaj sobie
    Nikona P6000 moze ci podpasi (i żonie)

  • 18. Data: 2009-06-16 17:35:29
    Od: "Gil" <g...@g...pl>

    Robert K. <r...@p...naOnecie.pl> napisał(a):

    > Witam!
    > Biegamy zwykle z żoną "po świecie" z dyndającymi u szyi lustrzankami (K200D
    > i K20D).
    > Waży to nieco, szczególnie gdy chce się mieć z sobą obiektywy na zmianę...
    > RK

    To idealna sytuacja. Tylko pozazdrościć. Zapinacie do jednego tele a do
    drugiego coś krótkiego i po co wam kompakt?

  • 19. Data: 2009-06-16 17:38:13
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Gil napisał(a):

    > To idealna sytuacja. Tylko pozazdrościć. Zapinacie do jednego tele a do
    > drugiego coś krótkiego i po co wam kompakt?

    Może oba aparaty wiszą u JEGO szyi ;-)

    --
    Mirek

  • 20. Data: 2009-06-16 19:20:04
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Anjay" <g...@i...pl> napisał:

    >[...] mamy też (jak pytający) kilka lustrzanek (Canon,Sony i analogowe) ale
    >pisałem o kompaktach.

    Ja też pisałem właśnie o kompaktach.

    > Dla mnie jest OK niezależnie od stwierdzeń na grupie.
    >[...]

    I o to właśnie chodzi. Jeśli jesteś zadowolony z efektów ktore uzyskujesz -
    to prawdopodobnie dokonałeś właściwego wyboru i nie warto się zbyt długo
    zastanawiać, czy inny nie byłby lepszy. Narzędzie nie musi być najlepsze z
    możliwych - ma być wystarczająco dobre, aby dobrze spełniało swoje zadanie.
    Jak widać - w Twoim przypadku spełnia.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)