    From: l...@p...kozia-wolka.ppp.tpsa.com (Łukasz Grochal)
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Dwa lacza bez bycia LIR'em
    Date: Fri, 22 Feb 2002 18:20:39 +0000 (UTC)

    Na początek mały cytat:

    //-----
    1. Why is PI space required rather than PA space?

    - If PI is requested for multi-homing please explain why the
    second provider cannot route PA space as a more specific
    route(with the PA block holder adding a more specific route
    too).
    //-----

    Jak myślisz, kto to napisał. Koszałek-Opałek?

    "Grzegorz Janoszka" <g...@p...onet.pl> writes:

    > Co to da? Tyle, że cały ruch będzie wchodził przez drugiego operatora i
    > tylko w przypadku jego awarii oraz od sieci, które tną małe prefiksy będzie
    > ruch wchodził przez TPSA.

    Powtórzę. Dowiedz się, co oznacza termin 'more specific route', pomyśl,
    co się dzieje, jeśli klient rozgłasza swoją (zdezagregowaną przez
    providera dostarczającego adresy) klasę PA do wszystkich swoich
    providerów i przestań dezinformować ludzi.

    > Słońce, czytałem te dokumenty i zajmowałem się BGP dawno temu.

    Zapewne stąd wynika Twój problem, misiu przesłodki. Wolna przestrzeń
    adresowa IPv4 się kurczy, wytyczne RIPE się zmieniają, Twoja wiedza
    jest nieaktualna, a na dodatek brak Ci wyobraźni.

    --
    (-) Łukasz Grochal l...@r...eu.org