  • Data: 2002-02-21 14:59:56
    Temat: Re: Dwa lacza bez bycia LIR'em
    Od: "Grzegorz Janoszka" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jacek Zapala" <j...@i...pl> wrote in message
    news:87wux8vzhf.fsf@jacek.it.pl...
    > Gość dostał 195.205.25.0/24 i rozgłasza to sobie _pod_swoim_ASem_
    > przez kogo chce. Jeśli ktoś ma w tablicy routingu to co on rozgłosił
    > i całą tepsę, to puści jego ścieżką ze względu na more specific route.

    Dokładnie.

    > A jeśli tnie małe klasy (główna wada PI dla małych klientów), to i tak
    > pakiet nie zginie, bo pójdzie do tepsy, tyle, że ścieżką ogłaszaną
    > przez tepsę.
    > No i jest lepiej niż w przypadku PI.

    Lepiej? Przecież będziesz miał praktycznie ZAWSZE niesymetryczny ruting, a
    to potrafi stwarzać problemy. Rozumiem, że firma Krzak i spółka może tak się
    bawić, ale np. ja takiego czegoś bym nigdzie nie postawił, bo nie brałbym
    żadnej odpowiedzialności za działanie tego.

    Rozwiązanie to kojarzy mi się z tym, jak ktoś chciał puścić linię
    telefoniczną po rurach wodociągowych i od centralnego ogrzewania, bo się
    ponoć nie łączą z sobą...

    --
    GJ