  • Data: 2012-07-18 08:47:15
    Temat: Re: Dwa, fundamentalne, głupie pytania
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-17 19:45, slawek pisze:
    > 1. Jak nazywa się algorytm skomponowany z innych algorytmów?
    > (Odpowiedzią nie jest "algorytm złożony", bo "algorytm złożony" jest
    > synonimem "algorytmu rozgałęzionego".)

    "Algorytm rozgałęziony" to algorytm z instrukcjami warunkowymi,
    a "złożony", to ja nie wiem co to jest (googlanie sugeruje,
    że to synonimy).

    > 2. Programowanie strukturalne czym jest wiemy (?!) Jak jednak nazywali
    > "swoje programowanie" ludzie w okresie przed 1966? Bohm&Jacopini
    > określają tamten, poprzedni jeszcze, okres jako "unstructural" - ale to
    > jest określenie wyraźnie wymyślone ad hoc i nie mające innego
    > przeznaczenia niż udowadnianie wyższości "structural" nad "un-structural".

    Dawno temu, w epoce Wirtha i Dijkstry, dysputy były o wyższości
    programowania strukturalnego nad programowaniem proceduralnym,
    oraz o tragicznych konsekwencjach stosowania instrukcji go to.
    A przy wykazywaniu zalet proceduralnego przeciwstawiało się je
    nieproceduralnemu lub sekwencyjnemu.

    mjk