  • Data: 2012-07-18 10:46:37
    Temat: Re: Dwa, fundamentalne, głupie pytania
    Od: " fir" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 2. Programowanie strukturalne czym jest wiemy (?!) Jak jednak nazywali
    > "swoje programowanie" ludzie w okresie przed 1966? Bohm&Jacopini określają
    > tamten, poprzedni jeszcze, okres jako "unstructural" - ale to jest
    > określenie wyraźnie wymyślone ad hoc i nie mające innego przeznaczenia niż
    > udowadnianie wyższości "structural" nad "un-structural".

    to jest jak dla mnie dobry topic,

    mz mozna powiedziec na pewno ze programowanie strukturalne
    nie jest dobrze poznane (przynajmniej w powszechnym obiegu
    i wlaczajac w to rowniez moja osobe - [[ z drugiej strony
    zdaje sie ze czesto jest tak ze niektorzy rozpracowali temat
    tylko w powszechnym obiegu to niezbyt funkcjonuje - tak ze jakby
    ktos mial jakies dobre teksty z ktorych mozna sie nauczyc
    czegos waznego o programowaniu strukturalnym to chetnie bym
    rzucil okiem) ]]

    na przyklad kwestia organizacji procedur jak rowniez
    organizacji, rozkladu danych w programie, a zwlaszcza
    relecje jednego do drugiego

    co do podzialu na rpoceduralne i strukturalne to chyba
    trzeciezedne znaczenie i jak juz to bym raczej chyba
    powiedziel ze to wariacje w pramach proceduralnego/strukturalnego
    ktore wolalbym chyba postrzegac jako mw jedno i to samo

    co do tego programiwania przedstrukturalnego czy tam niestrukturalnego
    (dla mnie moze byc taka nazwa) to tez kwestia czy jest tam cos realnie
    ciekawego co wystaje poza programowanie strukturalne, podejrzewam ze
    moze cos byc - ale nie wiem co