  • 31. Data: 2015-05-24 07:13:23
    Temat: Re: Dwa auta do wyboru....pomożecie ?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-05-24 04:20, Pszemol wrote:

    > To co "zarobisz" kupując stracisz sprzedając używane...
    > No chyba że dożywocie planowałbyś.

    Też raczej nie.

    Shrek.

  • 32. Data: 2015-05-24 19:02:14
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 22 May 2015 11:08:33 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

    >W Hyundajach, Fiatach, Oplach, Nissanach i Fordach też
    >nadkola gniją po kilku latach. Mazda nie jest najgorsza. O nie...

    Miałem Mondeo z 2002 roku, nie gniły w nim nadkola. Jedynie dolne
    ranty drzwi. Obecnie Focus z 2006 roku, też mu nic nie gnije.
    Za to niejednokrotnie widziałem Hondy Civic czy Accord które miały tak
    przeżarte tylne blotniki, że szok.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 33. Data: 2015-05-24 21:54:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "jerzu" <t...@i...pl> wrote in message

    > Miałem Mondeo z 2002 roku, nie gniły w nim nadkola.
    > Jedynie dolne ranty drzwi.

    W jednym zdaniu budujesz nadzieję a w drugim ją niszczysz :-)
    A drzwi gniły na dole w starym dobrym polonezie już po
    kilku latach... długo czekać nie trzeba było. Ale to była żywa
    blacha bez ocynku - dziś mocno trzeba szukać takiego auta.
    No chyba że to Ford ;-)

    > Obecnie Focus z 2006 roku, też mu nic nie gnije.

    Też nic? Czyli też tylko dolne ranty drzwi? :-)
    Bo wiesz, w toyocie nic znaczy nic... dosłownie nic.

    > Za to niejednokrotnie widziałem Hondy Civic czy Accord
    > które miały tak przeżarte tylne blotniki, że szok.

    I miały 30 lat?

  • 34. Data: 2015-05-24 23:11:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-05-24 19:02, jerzu wrote:

    > Za to niejednokrotnie widziałem Hondy Civic czy Accord które miały tak
    > przeżarte tylne blotniki, że szok.

    W moim accordzie 2002 nie gniją, poza miejscem gdzie są mocno obtarte.
    Ponieważ nic z tym nie robiłem to ruda by je zżarła niezależnie od marki.

    Nie wiem jak w nowszych.

    Shrek.

  • 35. Data: 2015-05-25 09:17:35
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-05-22 o 16:20, Pszemol pisze:
    > "Chris" <a...@g...pl> wrote in message

    > Wiesz jak się mazdy spisują - gdybyś jeździł hondami to wiedziałbyś jak
    > MAJĄ SIĘ spisywać.

    Miałem HONDĘ i już nigdy więcej nie chcę mieć z tą marką do czynienia :)
    sorry

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 36. Data: 2015-05-25 09:22:06
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-05-24 o 21:54, Pszemol pisze:
> [...]
    > kilku latach... długo czekać nie trzeba było. Ale to była żywa
    > blacha bez ocynku - dziś mocno trzeba szukać takiego auta.

    Mam obecnie Mondeo 2010 i nic nie gnije a nabite mam już prawie 200k na
    liczniku.

    > Też nic? Czyli też tylko dolne ranty drzwi? :-)
    > Bo wiesz, w toyocie nic znaczy nic... dosłownie nic.

    Honda za to pięknie zgniła na środku dachu przy czołowej szybie tak że
    jak lał deszcz to wola ciurkiem leciała do środka :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 37. Data: 2015-05-25 11:49:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup

    >Mam obecnie Mondeo 2010 i nic nie gnije a nabite mam już prawie 200k
    >na liczniku.

    Cud :-)

    Moze sie ford poprawil, ale roczniki kilkunastoletnie rdzewieja na
    potege ... najgorsze auto na rynku, jesli chodzi o rdze.

    J.

  • 38. Data: 2015-05-25 11:52:49
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-05-25 o 11:49, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup

    > Cud :-)
    >
    > Moze sie ford poprawil, ale roczniki kilkunastoletnie rdzewieja na
    > potege ... najgorsze auto na rynku, jesli chodzi o rdze.

    Hondę rdza mi zjadła szybciej niż Forda i Volvo razem wzięte :) może mam
    farta albo po prostu jeszcze Ford za młody :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 39. Data: 2015-05-25 12:37:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-05-25 09:17, Chris wrote:

    > Miałem HONDĘ i już nigdy więcej nie chcę mieć z tą marką do czynienia :)
    > sorry

    Z ciekawości co ci Hanka zrobiła? I ile lat miała, bo o przebieg nie pytam:)

    Shrek.

  • 40. Data: 2015-05-25 12:56:26
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2015-05-25 o 09:22, Chris pisze:

    > Mam obecnie Mondeo 2010 i nic nie gnije a nabite mam już prawie 200k na
    > liczniku.

    Tłumik jeszcze nie odpadł? :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Teddy on board :)