    From: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Duży, tani i o konstrukcji cepa
    Date: Sat, 08 Oct 2011 04:07:02 +0200

    Powitanko,

    > - jakieś starsze volvo (to kanciaste)

    Kanciaste to byly z serii 7x0 i 9x0, nieco mniej kanciaste 850 i v70 w
    pierwszej wersji. Te pierwsze elektroniki za wiele nie mialy, ale czy ja
    wiem, czy to taka zaleta. To nie auto na "f", elektronika dziala.
    Moj v70 "jedynka" diesel czasem na budowie robi, zaladowalem do niego
    kiedys pol tony kafelkow i pojechalem radosnie do domu. W domu
    przeczytalem, ze dopuszczalne obciazenie jest... 300kg;-)
    Autko z 98 r, jedyne nieco zardzewiale elementy, to kolektor wydechowy i
    wahacze. Z elektronika jest tak, ze w takim 850 mozesz sobie sam
    wymrugac bledy, w moim v70 czesc bledow mozna zobaczyc tylko na kompie
    serwisowym niby OBD II, ale tylko dla silnika, w nowszych v70 jest juz
    pelne OBD II i mozna wszystko zobaczyc/ustawic.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa