  • Data: 2016-06-18 19:10:41
    Temat: Re: Duży monitor czy telewizor?
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-06-18 o 16:00, PJP pisze:
    > A próbowałeś poszukać instrukcji obsługi tv (w sklepie czasem tez udostępniają).
    Np.: <https://www.download.p4c.philips.com/files/4/49pus6
    561_12/49pus6561_12_dfu_pol.pdf> str 102. Tych informacji szukałes?
    > Pozdrawiam
    > Piotr

    Dzięki ale to co piszą w instrukcjach jest tyle samo warte co gatki
    sprzedawców (doświadczenie życiowe). :-) A jaką kartę graficzną kupić
    tam nie napisali:-)
    Sam teraz muszę dojść do tego (doświadczalnie) jaka GPU udźwignie
    Na razie wiem że nie muszę wydawać 800 zł tylko znacznie mniej.

    PS. Mam kolejny dylemat ale pewnie już bardzo OT :-)
    Czy zakładając do telewizora Samsung UE43KU6072U Moduł CI+ od UPC nadal
    będę mógł przewijać i nagrywać na dysku zewnętrznym tak samo jak z
    naziemnej?
    Opinie są różne: że się nie da, że się da, że da się tylko przewijać :-)