  • Data: 2016-06-06 09:02:07
    Temat: Re: Duży monitor czy telewizor?
    Od: Chris <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-06-05 o 16:28, z pisze:

    > Ja to wiem. Kiedyś HD kupowałem też na wyrost.

    Tylko do czasu aż 4K wejdzie w pełni na rynek to z 10 generacji TV
    jeszcze minie. Na razie to nie takie proste jak by się wydawało.

    > Chodzi mi teraz o możliwość realnego wykorzystania tych 4K pixeli
    > podłączonych do komputera.

    Możesz o ile masz bardzo wydajną grafikę typu GTX1070/1080 albo starsze
    GTX Titan, GRX980 SLI. Poza tym to raczej nie użyjesz tego.

    > Sprzedawcy w sklepie robią wielkie oczy jak pytam jaką rozdzielczość
    > uzyskam po podłączeniu do kompa.
    >
    > Jeśli się uda to będę się martwił o moc tego kompa :-)
    >

    > Inna zaleta tv to kąty widzenia. Zazwyczaj tanie tv wypadają lepiej niż
    > tanie monitory TN a jeszcze przeliczając na cale to jest kosmos :-)

    Imput lag może być większy na TV niż na monitorze a to może wpływać na
    komfort pracy.

    http://www.hdtvtest.co.uk/news/input-lag

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl