  • Data: 2016-06-10 19:13:24
    Temat: Re: Duży monitor czy telewizor?
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-06-05 o 19:15, Leszek K. pisze:

    > Do 4k będziesz potrzebował karty z HDMI 2.0 (nvidia - gtx 970 i lepsze, ati
    > - żadna) lub po dp (tu z kolei rzadko który telewizor ma wejście dp).

    Kolega właśnie testuje na RADEON HD 5670 przez zwykły tani kabel hdmi.
    Stara karta kupowana kilka lat temu na komputerze z i7 co prawda ale nie
    wiem czy to ważne w tym przypadku.
    Genaralnie _rozdzielczość 4K jest jak najbardziej wyświetlana_ i to
    płynnie. Oczywiście przy bliższym przyjrzeniu się (z 1 metra) pixele nie
    są takie idealne jak na monitorze ale jako panel do rozrywki, www filmów
    się jak najbardziej nadaje.

    Mam teraz tylko dylemat czy Samsung czy LG.:-)
    LG ma podobno lepsze kolory ale słabszy smart i chyba nie ma PVR na
    którym mi bardzo zależy

    PS. Za takie same pieniądze (2500zł) można mieć albo 28" calowy monitor
    na matrycy TN albo 48" telewizor.