  • 1. Data: 2010-10-08 19:44:45
    Temat: Dużej pojemności akumulatorki AAA do telefonu - czy warto ?
    Od: Roman Rumian <r...@a...edu.pl>

    Kochani,

    kończą mi się oryginalne akumulatorki AAA w telefonie bezprzewodowym
    Panasonica o pojemności 750 mAh. Zastanawiam się, czy bezpieczne byłoby
    zmienić je na 1600-2000 mAh - czy to nie zaszkodzi zasilaczowi w
    podstawce i czy będą prawidłowo ładowane.

    Co radzicie ?

    Pozdrowienia

    Roman Rumian

  • 2. Data: 2010-10-08 19:54:24
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-08 21:44, Roman Rumian pisze:
> [...]
    > zmienić je na 1600-2000 mAh - czy to nie zaszkodzi zasilaczowi w
    > podstawce i czy będą prawidłowo ładowane.

    :):):)

    Nie ma tej wielkosci baterii o tych pojemnosciach, powyzej 100maH to
    Belkot marketingowy (totalna sciema)

  • 3. Data: 2010-10-08 19:54:55
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-08 21:54, konieczko pisze:

    > :):):)
    >
    > Nie ma tej wielkosci baterii o tych pojemnosciach, powyzej 100maH to
    > Belkot marketingowy (totalna sciema)

    Mialo byc mAh

  • 4. Data: 2010-10-08 19:57:16
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 08.10.2010 21:44, Roman Rumian pisze:
> [...]
    > zmienić je na 1600-2000 mAh - czy to nie zaszkodzi zasilaczowi w
    > podstawce i czy będą prawidłowo ładowane.
    Raczej będą. O ile telefon nie jest jakiś wybitnie głupi.

    > Co radzicie ?
    Nie wierzyć w reklamy ;) te 1600-2000 to one maja na opakowaniu. O ile
    się coś nie zmieniło to chińszczyzna będzie miała 900-1000.

    Michoo

  • 5. Data: 2010-10-08 19:58:09
    Od: Roman Rumian <r...@a...edu.pl>

    W dniu 2010-10-08 21:54, konieczko pisze:
    (...)
    > Nie ma tej wielkosci baterii o tych pojemnosciach, powyzej 100maH to
    > Belkot marketingowy (totalna sciema)

    Nawet marki Pentagram ?
    Może, nie znam się, ale jakie w takim razie kupić ?

    Dziękuję. :-)

    Roman Rumian

  • 6. Data: 2010-10-08 19:58:31
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 08-10-2010 21:54, konieczko napisał/a:

    > Mialo byc mAh

    + jedno zero więcej ;-)

    --
    Cz.

  • 7. Data: 2010-10-08 19:58:34
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-08 21:57, Michoo pisze:

    > Raczej będą. O ile telefon nie jest jakiś wybitnie głupi.

    > Nie wierzyć w reklamy ;) te 1600-2000 to one maja na opakowaniu. O ile
    > się coś nie zmieniło to chińszczyzna będzie miała 900-1000.

    max 600 to co im daje.

  • 8. Data: 2010-10-08 19:59:23
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-08 21:58, Roman Rumian pisze:
> [...]
    > (...)
    >
    > Nawet marki Pentagram ?
    > Może, nie znam się, ale jakie w takim razie kupić ?

    Mam Philpisa 750 od 3 lat i dzialaja

  • 9. Data: 2010-10-08 20:19:54
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 08.10.2010 21:58, konieczko pisze:
    > max 600 to co im daje.
    Mam od 2 lat "starpower 1800" - teraz już trochę zużyte(nie dam im
    więcej niż 200mAh), ale za nowości je mierzyłem i dawało się oidp pobrać
    ~750 przy prądzie 150mA i interpolowałem po napięciu, że ~900mAh przy 30mA.

    Właśnie dostałem "starpower 2500" w poniedziałek/wtorek podepnę atmegę i
    pomierzę (chociaż nie wróżę im za dobrze, bo są lżejsze od tych "1800").

    No a eneloopy są oficjalnie "900 nominalnie, minimum 800".

    Michoo

  • 10. Data: 2010-10-08 20:57:39
    Od: Piotrek <b...@o...pl>

    Dnia Fri, 08 Oct 2010 21:44:45 +0200, Roman Rumian napisał(a):

> [...]
    > zmienić je na 1600-2000 mAh - czy to nie zaszkodzi zasilaczowi w
    > podstawce i czy będą prawidłowo ładowane.

    Oryginalne Energizery 1000 mAh wsadzone zamiast Noname 500 mAh, które były
    w telefonie przy zakupie trzymają koło 3 tygodni w trybie czuwania ale pod
    koniec tego trzeciego tygodnia lubiły zdechnąć nawet jak się zadzwoniło i
    nie odebrało słuchawki. Tak czy siak o wiele dłużej trzymały niż te 500
    mAh. Co do trwałości to rodzinka katowała je niemilosiernie bo zamiast
    ładować i rozładowywać, to słuchawka non stop siedziała w bazie w trybie
    ładowania. Po takim traktowaniu dokonały żywota po roku, ale nie było z
    nimi żadnych problemów.