  • 11. Data: 2010-10-09 12:11:57
    Temat: Re: Dużej pojemności akumulatorki AAA do telefonu - czy warto ?
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    W dniu 2010-10-08 21:58, Roman Rumian pisze:
    > W dniu 2010-10-08 21:54, konieczko pisze:
    > (...)
    >
    > Nawet marki Pentagram ?
    > Może, nie znam się, ale jakie w takim razie kupić ?

    Pentagram to też kiepska chińszczyzna. Kup Sanyo Eneloop albo GP
    ReCyko, te drugie mają zawsze min. 800 mAh (zmierzone).

    --
    Filip.

  • 12. Data: 2010-10-09 14:01:22
    Od: " Wmak" <w...@g...pl>

    Roman Rumian <r...@a...edu.pl> napisał(a):

    > Kochani,
    >
    > kończą mi się oryginalne akumulatorki AAA w telefonie bezprzewodowym
    > Panasonica o pojemności 750 mAh. Zastanawiam się, czy bezpieczne byłoby
    > zmienić je na 1600-2000 mAh - czy to nie zaszkodzi zasilaczowi w
    > podstawce i czy będą prawidłowo ładowane.
    >
    > Co radzicie ?
    >
    > Pozdrowienia

    Przed ponad 2 laty w pięciu telefonach wymieniłem na takie:
    http://tinyurl.com/3yadquu

    W dwóch jest dobra automatyka - po naładowaniu wyłącza ładowanie gdy słuchawka
    leży w korytku.
    W jednym ładuje ok 100mA apotem prąd spada do ok 40mA.
    W dwóch ładuje cały czas - jedna słuchawka (na zmianę) leży pod ręką a druga
    cały czas siedzi w ładowarce i aż jest cieplutka.

    Wszystkie akumulatorki nie wykazują zużycia.

    Zasilaczowi w słuchawce, niezależnie od rodzaju, zmiana aku na większe nie
    zaszkodzi.

  • 13. Data: 2010-10-09 14:19:31
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-09 16:01, Wmak pisze:

> [...]
    >
    > Wszystkie akumulatorki nie wykazują zużycia.
    >
    > Zasilaczowi w słuchawce, niezależnie od rodzaju, zmiana aku na większe nie

    Fakt Philipsy mam tez w swoich 2 telefonach DeCT i bujaqja od 3 lat

  • 14. Data: 2010-10-09 14:20:48
    Od: " Wmak" <w...@g...pl>

    Wmak <w...@g...pl> napisał(a):

    Marnie mi wyszedł link powyżej.
    Tutaj link dokładnie do tych akumulatorków
    http://tinyurl.com/38jnapp - na obrazku AAA 1000mAh,
    a opisy obok ogólnie tej technologii dotyczą.

  • 15. Data: 2010-10-09 19:10:23
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-10-09 16:20 Wmak napisał(a):

    > Tutaj link dokładnie do tych akumulatorków
    > http://tinyurl.com/38jnapp - na obrazku AAA 1000mAh,
    > a opisy obok ogólnie tej technologii dotyczą.

    "Dłuższy czas słuchania muzyki z akumulatorami AA o pojemności 1000
    mAh". To żart czy strona muzealna? Na obrazku blister z AAA więc chyba
    jednak producent nie wie o czym ma właściwie zamiar napisać.

    Jak to już inni napisali, weź Sanyo Eneloop i zapomnisz o problemie.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 16. Data: 2010-10-09 19:37:31
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 09.10.2010 21:10, Adam Dybkowski pisze:
    > "Dłuższy czas słuchania muzyki z akumulatorami AA o pojemności 1000
    > mAh". To żart czy strona muzealna? Na obrazku blister z AAA więc chyba
    > jednak producent nie wie o czym ma właściwie zamiar napisać.
    Stawiam na litrówkę.

    > Jak to już inni napisali, weź Sanyo Eneloop i zapomnisz o problemie.
    Które mają 900mAh, nie?

    Michoo

  • 17. Data: 2010-10-09 21:54:19
    Od: " Wmak" <w...@g...pl>

    Adam Dybkowski <a...@4...pl> napisał(a):

    > "Dłuższy czas słuchania muzyki z akumulatorami AA o pojemności 1000
    > mAh". To żart czy strona muzealna? Na obrazku blister z AAA więc chyba
    > jednak producent nie wie o czym ma właściwie zamiar napisać.

    Raczej tłumacz "na polski" zgubił jedno A .

  • 18. Data: 2010-10-11 07:07:32
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Które mają 900mAh, nie?

    W ślad za reklamami banków 900>1000.
    Jeśli z 1000 ubywa 3% dziennie (ile dokładnie nie wiem) to dzień po dniu:
    1000, 970, 941, 913, 885 - już po 4 dniach mniej niż 900.
    Miałem w aparacie 4 x AA NiMh (2500) i ile razy była okazja zrobić zdjęcie
    to akurat były za słabe. Dwa lata temu wstawiłem Enelop (2000) i pierwszy
    raz ładować musiałem dopiero po pół roku i aparat zawsze gotowy do zrobienia
    zdjęcia.
    P.G.

  • 19. Data: 2010-10-11 09:40:40
    Od: Roman Rumian <r...@a...edu.pl>

    W dniu 2010-10-09 21:10, Adam Dybkowski pisze:
    (...)
    > Jak to już inni napisali, weź Sanyo Eneloop i zapomnisz o problemie.

    Serdeczne podziękowania Wszystkim za dobre rady - kupuję te akumulatorki
    Sanyo i ... zobaczymy. :-)

    Ukłony

    Roman Rumian