  • 41. Data: 2020-01-28 11:58:09
    Temat: Re: Duże kombi na 5 osób
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-01-28 o 11:52, Maciek pisze:

    > Miałem Mondeo. 5 osób plus pies i większy bagaż to konieczność wozenia
    > dużego boksa na dachu (do przeżycia) i ogólnie ciasnota (a to już nie).

    No to już chyba tylko np. Caddy w wersji przedłużonej. W tej cenie można
    kupić całkiem fajne egzemplarze :-)
    T.

  • 42. Data: 2020-01-28 17:48:37
    Od: K <n...@e...com>

    On 27/01/2020 14:57, Maciek wrote:

    > Nie doczytałeś też, że z tyłu potrzebuję trzech miejsc, a Insignia ma dwa i
    > pół.

    No nie wiem czy 2,5. Jezdzimy z dwojka dzieci i psem po Europie. Starsza
    corka ma dziesiec i pol mlodsza cztery i pol. Ostatnio jechalismy z
    siedmioletnia chrzesniaczka z Gdyni do Paryza i dalej do Cambridge
    Insignia B i nie powiedzialbym, ze ma 2,5 miejsca z tylu. Z czego tylko
    mlodsza corka siedziala w foteliku, a chrzesniaczka na tzw boosterze.
    Wszystko raczej zalezy jaka rozrywke zapewnisz (tablety, nintendo itp)

  • 43. Data: 2020-01-28 18:27:20
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > No to nie ma bata, zostając przy Oplu - Frontera!
    > Zmieścisz wszystko za małe pieniądze. Razem ze
    > swoim psem.

    To miało być kombi. Jedyny jaki można polecić to Omega. W bagażniku psy
    mogą jeździć na rowerach a dzieci grać w piłke.
    Wojtek

  • 44. Data: 2020-01-28 22:21:57
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-01-28 o 05:14, Maciek pisze:

    > Jak zwał, tak zwał. Fotele 2. i 3. rzędu są tak niskie, że każda osoba o
    > wzroście powyzej 160 cm ma kolana pod brodą.

    Nie wiem o jakim modelu piszesz. W wersji 4 podłoga jest na jednej
    wysokości i w 2 rzędzie osoba o wzroście 182cm nie ma problemu, w 3
    rzędzie jest trochę gorzej bo lekko dach opada.

  • 45. Data: 2020-01-29 09:19:09
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 28 Jan 2020 16:48:37 +0000, K napisał(a):

> [...]
    > siedmioletnia chrzesniaczka z Gdyni do Paryza i dalej do Cambridge
    > Insignia B i nie powiedzialbym, ze ma 2,5 miejsca z tylu.

    Moje szkodniki są starsze i zapewne dłuższe. Ale dzięki za opinię.

    > Wszystko raczej zalezy jaka rozrywke zapewnisz (tablety, nintendo itp)

    U mnie zasadniczo jeździ się bez ogłupiaczy.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 46. Data: 2020-01-29 09:19:45
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 28 Jan 2020 18:27:20 +0100, wowa napisał(a):

    > To miało być kombi. Jedyny jaki można polecić to Omega. W bagażniku psy
    > mogą jeździć na rowerach a dzieci grać w piłke.

    A po części - do muzeum ;)

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 47. Data: 2020-01-29 09:22:08
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 28 Jan 2020 22:21:57 +0100, Baczek napisał(a):

    > Nie wiem o jakim modelu piszesz. W wersji 4 podłoga jest na jednej
    > wysokości i w 2 rzędzie osoba o wzroście 182cm nie ma problemu, w 3
    > rzędzie jest trochę gorzej bo lekko dach opada.

    O IV gen. Co ma poziom dachu do wysokości zamocowania siedzeń?
    Fotele są wąskie, ale przede wszystkim bardzo nisko osadzone. Mam dokładnie
    182 cm wzrostu i w 2. rzędzie fotel w ogóle nie podpiera ud.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 48. Data: 2020-01-29 09:43:14
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-01-29 o 09:19 +0100, Maciek napisał:

    > U mnie zasadniczo jeździ się bez ogłupiaczy.

    Brak ogłupiaczy dla dzieci jest chwalebny -- inna sprawa że to
    przekłada się na ogłupianie rodziców :) ("tate, kieeedy będziemy??")

    Mateusz

  • 49. Data: 2020-01-29 10:22:17
    Od: adam <a...@a...pl>

    > Dwulitrowa benzyna nie spali więcej nż 15l LPG a ten wynalazek
    > zeżre minimum dwadzieścia a pewnie i 25l LPG.
    To nie jest wynalazek, to jest jedno z bardziej popularnych aut w Stanach
    Spalanie ok 20l LPG = ok 10l benzyny przy obecnych cenach

  • 50. Data: 2020-01-29 11:48:07
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 29 Jan 2020 09:43:14 +0100, Mateusz Viste napisał(a):

    > Brak ogłupiaczy dla dzieci jest chwalebny -- inna sprawa że to
    > przekłada się na ogłupianie rodziców :) ("tate, kieeedy będziemy??")

    Dlatego dotąd jeździłem dużym vanem :) Szum powietrza, silnika i
    klimatyzacji skutecznie izoluje od hałasu szkodników zainstalowanych w
    ostatnim rzędzie, a na dodatek konieczność postarania się, żeby mamatata
    usłyszeli, skłania ich do zadawania bardziej przemyślanych pytań.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl