-
71. Data: 2020-02-01 21:38:03
Temat: Re: Duże kombi na 5 osób
Od: Maciek <d...@p...onet.pl>
Dnia Fri, 31 Jan 2020 10:06:56 +0100, Uzytkownik napisał(a):
> Osobiści polecam Eurovana - czworaczki produkowane przez "Sevel Nord"
> czyli spółkę Fiat i PSA (Peugeot i Citroen)
Próbowałem tym jeździć (Phedrą konkretnie). Dla mnie niewygodne.
--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl
-
72. Data: 2020-02-01 23:49:50
Temat: Re: Duże kombi na 5 osób
Od: Uzytkownik <a...@s...pl>
W dniu 2020-02-01 o 21:38, Maciek pisze:
> Dnia Fri, 31 Jan 2020 10:06:56 +0100, Uzytkownik napisał(a):
>
>> Osobiści polecam Eurovana - czworaczki produkowane przez "Sevel Nord"
>> czyli spółkę Fiat i PSA (Peugeot i Citroen)
> Próbowałem tym jeździć (Phedrą konkretnie). Dla mnie niewygodne.
W jakim sensie niewygodne?
Jeżeli chodzi o siedzenia to są pewne różnice w poszczególnych markach,
a także w poszczególnych wersjach. Najwygodniejsze fotele były montowane
w Peugeotach - obrotowe (tzw. kapitańskie) z pełną elektryką. Możesz
mieć nawet regulację krzywizny pleców. Jak dla mnie bardzo wygodne.
-
73. Data: 2020-02-03 15:02:57
Temat: Re: Duże kombi na 5 osób
Od: K <n...@e...com>
On 31/01/2020 16:01, ąćęłńóśźż wrote:
> Ogólnie poddupniki są j_bane na każdych forach i portalach konsumenckich
> i testowych.
> Czy boczne czy frontowe czy tylne podobny ch_j.
> To taka "sztuka jedna na stanie", jak w wojsku.
> Gdy przeczytałem i obejrzałem to mi strużka zimnego potu po plecach
> popłynęła i wywaliłem g... do śmietnika.
> Z tym że nazwa "booster" może też obejmować normalny fotelik
> (szczególnie w Ameryce), tyle że taki dla większego, gdy całego
> dzieciaka z fotelikiem (dół, plecy, ochrona głowy) przypinasz pasami
> trzypunktowymi samochodu, to co innego.
>
>
> -----
>> ogolnie boczne+booster?
>
No wiec to jest/byl taki booster siedzisko odczepione od oparcia
fotelika, a dziecko bylo przypiete trzy punktowymi pasami.
-
74. Data: 2020-02-03 15:22:02
Temat: Re: Duże kombi na 5 osób
Od: Maciek <d...@p...onet.pl>
Dnia Sat, 1 Feb 2020 23:49:50 +0100, Uzytkownik napisał(a):
> W jakim sensie niewygodne?
>
> Jeżeli chodzi o siedzenia to są pewne różnice w poszczególnych markach,
> a także w poszczególnych wersjach. Najwygodniejsze fotele były montowane
> w Peugeotach - obrotowe (tzw. kapitańskie) z pełną elektryką. Możesz
> mieć nawet regulację krzywizny pleców. Jak dla mnie bardzo wygodne.
Za kierownicą obleci, ale trzy foteliki koło siebie w 2. rzędzie są niskie.
Wsiadałem też kiedyś do 7-osobowej wersji (chyba c8) na sam tył i miejsca
na nogi było mało.
--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl
-
75. Data: 2020-02-16 12:00:17
Temat: Re: Duże kombi na 5 osób
Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>
Jeżeli sam poddupnik - bez oparcia i osłon tułowia/głowy z boku - to maszynka do
mięsa.
Poddupnik daje tylko tyle, że jest inny kąt trzymania pasa biodrowego (związany z
inną niewykształconą budową miednicy u dzieci).
-----
> to jest/byl taki booster siedzisko odczepione od oparcia fotelika, a dziecko bylo
przypiete trzy punktowymi pasami.
-
76. Data: 2020-02-17 21:21:55
Temat: Re: Duże kombi na 5 osób
Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>
Zastanów się, na czym siedział ten 10-latek:
https://wiadomosci.onet.pl/kraj/leszno-informacje-pr
okuratury-ws-smierci-10-latka-w-wypadku/refvgfw
A Passat to nie jest mały niebezpieczny samochód i z tyłu jest dużo miejsca.
Nadal w niewielu samochodach są zabezpieczające pasażerów siedzących z tyłu poduszki
w oparciach przednich foteli, takie jak w
kierownicy i desce rozdzielczej.
Ideą boostera z oparciem i zagłówkiem jest m.in. to, ze w przypadku zderzenia oparcie
z zagłówkiem idą do przodu razem z małym
pasażerem nie odrywając się od jego pleców, i to lepiej zabezpiecza niż małolat
przelewający się przez pasy 3-punktowe, w dodatku
tylne bez żadnej pirotechniki (napinaczy).
-----
> to jest/byl taki booster siedzisko odczepione od oparcia fotelika, a dziecko bylo
przypiete trzy punktowymi pasami.
-
77. Data: 2020-02-18 09:28:25
Temat: Re: Duże kombi na 5 osób
Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>
--Zastanów się, na czym siedział ten 10-latek:
> https://wiadomosci.onet.pl/kraj/leszno-informacje-pr
okuratury-ws-smierci-10-latka-w-wypadku/refvgfw
http://elka.pl/content/view/89833/80/
--A Passat to nie jest mały niebezpieczny samochód i z tyłu jest dużo miejsca. Nadal
w niewielu samochodach są zabezpieczające pasażerów siedzących z tyłu poduszki w
oparciach przednich foteli, takie jak w kierownicy i desce rozdzielczej.
ktorych *niewielu* ? Passeratti nie ma chyba nawet opcji tylnych czolowych airbagow a
jesli nawet to implikuje problem z certyfikacja jako auto 5-cio osobowe, 4 osoby maja
airbagi czolowe a 5-ta nie czyli w przypadku czolowki idzie do piachu ?
--Ideą boostera z oparciem i zagłówkiem jest m.in. to, ze w przypadku zderzenia
oparcie z zagłówkiem idą do przodu razem z małym pasażerem nie odrywając się od jego
pleców, i to lepiej zabezpiecza niż małolat przelewający się przez pasy 3-punktowe, w
dodatku tylne bez żadnej pirotechniki (napinaczy).
ale akurat B6 ma pirotechniczne napinacze z tylu, junior siedzial normalnie albo na
poddupniku co okazalo sie niewystarczajace
PS mietek z gornej polki, przednia szyba cala, poduchy odpalily a B6 juz troche
wiekowe kierowca mial zlamana czaszke wiec w cos przydzwonil, pasazerka tez w proszku
...
PS2 cwane ptysie daly z tylu tylko dzieciaki w fotelikach, wieksze dziecko czy
dorosly wali z banki w fotel czy prety zaglowka i pozamiatane
https://www.autobild.de/artikel/vw-passat-b8-euro-nc
ap-crashtest-5486274.html