  • 31. Data: 2020-01-28 00:43:56
    Temat: Re: Duże kombi na 5 osób
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 27.01.2020 o 22:53, Maciek pisze:

    > Ale jak jedzie 2+3+pies, to nie ma gdzie wsadzić bagażu. Trójka dzieci z
    > tyłu gniecie się. O jakości fotela kierowcy nie będę pisał - po godzinie
    > bolały mnie plecy.

    No to nie ma bata, zostając przy Oplu - Frontera!
    Zmieścisz wszystko za małe pieniądze. Razem ze
    swoim psem.

  • 32. Data: 2020-01-28 05:10:21
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 27 Jan 2020 23:08:13 +0100, Marcin napisał(a):

    > A Ford Galaxy? Wlasciwie to jest SMAX w wersji kombi. Troche dluzszy,
    > wiekszy bagaznik i prosty dach wiec w drugim rzedzie wicej miejsca nad
    > glowa.
    > Co rozumiesz przez 3-osobowa kanape z tylu? SMAX/Galaxy ma 3 oddzielne
    > fotele. Kazdy z niezalezna regulacja oparcia i przesuwany przod-tyl wiec
    > mozna np. fotel najnizszego pasazera przesunac do przodu by zrobic
    > troche dluzszy bagaznik a wszyscy nadal podrozowali komfortowo.
    > No ale to juz prawie vany (przynajmniej jak na Europe).

    Galaxy jak najbardziej, tylko nigdy nie jechałem generacją mk3, a podaż
    jest dość mała. Gabaryty mi niestraszne - od lat jeżdżę 5-metrowym autem,
    więc Galaxy to i tak kurdupel.
    Jaka wersja silnikowa jest godna uwagi? Znaczek "Ghia" wnosi coś istotnego?

    3 oddzielne siedzenia z tyłu mogą być, chociaż to i tak kompromis z
    rozsądku, bo najlepsze byłoby 2+2+1, ale to już tylko w tych dużych (jak na
    Europę) vanach.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 33. Data: 2020-01-28 05:12:01
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 27 Jan 2020 23:16:42 +0100, Marcin napisał(a):

    > gdy bylem na kupnie czegos
    > podobnego (z tylu 2 foteliki i osoba odorosla) to Zafira odpadla po
    > ogledzinach.

    Tak samo. Parę lat temu przymierzałem się i ciasno było.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 34. Data: 2020-01-28 05:14:09
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 27 Jan 2020 18:18:06 +0100, Baczek napisał(a):

    > Renault Espace.
    > Wszystkie fotele pełnowymiarowe

    Jak zwał, tak zwał. Fotele 2. i 3. rzędu są tak niskie, że każda osoba o
    wzroście powyzej 160 cm ma kolana pod brodą.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 35. Data: 2020-01-28 09:37:23
    Od: Pawel Muszynski <p...@b...wytnijto.org>

    W dniu 27.01.2020 o 09:51, Maciek pisze:

    > Czołem,
    >
    > Znacie jakieś kombi z bardzo dużym bagażnikiem (będzie jeździć owczarek
    > niemiecki) i normalną, 3-osobową kanapą z tyłu? Ford S-Max nie daje rady
    > (kufer za krótki, przy psie zostaje zero miejsca na bagaż), Insignia Tourer
    > z kolei ma z tyłu 2,5 miejsca zamiast 3. Szukałem Voyagerów. Odyssey itp.,
    > ale się poddałem - albo padliny, albo za drogie.
    > Budżet 30 tys, więc celuję w segment aut 8- do 10-letnich.

    C4 Grand Picasso I

    Eurovan (Citroen C8 itp).

    Paweł

  • 36. Data: 2020-01-28 10:21:14
    Od: adam <a...@a...pl>

    https://www.olx.pl/oferta/chevrolet-suburban-5-7l-4x
    4-b-g-CID5-IDDnFbU.html#dccbf66967

    Wzbudzi Twój uśmiech, ale to tylko pierwsze wrażenie. Prosty w
    naprawach, części w normalnych cenach, spalanie (LPG) na poziomie
    2-litrowej benzyny
    Godność i prestiż nie do przecenienia.

  • 37. Data: 2020-01-28 11:07:53
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-01-27 o 09:51, Maciek pisze:

> [...]
    > ale się poddałem - albo padliny, albo za drogie.
    > Budżet 30 tys, więc celuję w segment aut 8- do 10-letnich.

    Będę miał w ciągu miesiąca Forda Mondeo kombi do sprzedania, ale nieco
    starsze (za to tańsze) - rocznik 2005 (Mk3). Zadbane, jestem drugim
    właścicielem (pierwszym był Niemiec - jeździł nim 3 lata). 2 l TDCI z
    automatem Aisin, pali w mieście ok. 8-8,5 l, poza - 6,5-7 l. Regularne
    przeglądy (przez pierwsze kilka lat w ASO). Historia udokumentowana (w
    ASO, mam też rachunki z późniejszego okresu), regularne przeglądy,
    wymiany oleju, sporo rzeczy nowych (turbina, sprężarka, wtryskiwacze,
    itp.). Niezłe wyposażenie jak na tamten czas - czujnik światła, deszczu,
    el. szyby z przodu, nawigacja, czujniki parkowania...
    Auto przestronne, wygodne i duże. :-)
    T.

  • 38. Data: 2020-01-28 11:41:49
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-01-28 o 10:21, adam pisze:
> [...]
    >

    > Wzbudzi Twój uśmiech, ale to tylko pierwsze wrażenie. Prosty w
    > naprawach, części w normalnych cenach, spalanie (LPG) na poziomie

    Dwulitrowa benzyna nie spali więcej nż 15l LPG a ten wynalazek
    zeżre minimum dwadzieścia a pewnie i 25l LPG.

    Pozdrawiam

  • 39. Data: 2020-01-28 11:52:51
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 28 Jan 2020 11:07:53 +0100, T. napisał(a):

    > Będę miał w ciągu miesiąca Forda Mondeo kombi do sprzedania, ale nieco
    > starsze (za to tańsze) - rocznik 2005 (Mk3).

    Miałem Mondeo. 5 osób plus pies i większy bagaż to konieczność wozenia
    dużego boksa na dachu (do przeżycia) i ogólnie ciasnota (a to już nie).

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 40. Data: 2020-01-28 11:55:52
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 28 Jan 2020 10:21:14 +0100, adam napisał(a):

    > https://www.olx.pl/oferta/chevrolet-suburban-5-7l-4x
    4-b-g-CID5-IDDnFbU.html#dccbf66967

    > Wzbudzi Twój uśmiech, ale to tylko pierwsze wrażenie.

    Lubię amerykany, ale mój Voyager to maks., co mieści mi się na podjeździe.
    Długa Caravella 5,3 m to już problem z wykręceniem. Suburbana musiałbym
    dźwigiem wstawiać ;)

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl