  • Data: 2011-06-12 16:38:47
    Temat: Re: Duża matryca w małym aparacie?
    Od: marek augustynski <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > zobacz
    >
    > http://www.finepix-x100.com/de/gallery
    >
    > do tej pory nie wymyslono lepszej i wygodniejszej obslugi aparatu niz
    > za pomoca pierscienia przyslony na obiektywie , czasow za pomoca
    > kolka , na korpusie i korekty expozycji za pomoca kolka.
    >
    > coz za elegancki , funkcjonalny korpusik.

    No i mój model będzie zobowiązany tym eleganckim korpusikiem.
    To już wolę mój średni format. Przynajmniej się ze mnie uśmiejesz i
    szybko opadniesz z sił.

    > Ale nie kupilbym , gdyz to nie aparat robi zdjecia.

    Aparat narusza spokój, jest jak intruz. Nie robi zdjęć ale psuje to co
    chciałbyś nim zrobić. Dlatego powinno go nie być.
    Mówię o portrecie, Przy fotografowaniu czegokolwiek poza ludźmi aparat
    jest kompletnie bez znaczenia.

    marek