  • Data: 2015-10-03 16:53:07
    Temat: Re: Dual SIM
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 26 Sep 2015 09:21:22 +0200, Trybun <i...@j...ru> wrote:

    >Pewnie ten telefon ma funkcje active przy dualsimie.
    Nie wiem, nie orientuje się.
    >Tak że masz
    >transfer włączony dla obu kart,
    W tym modelu wybieram która karta służy do transferu danych (wybrana
    nr 2 Aero)
    >a przed wysyłaniem telefon pyta z której
    >karty chcesz wysłać?
    Nie pyta. Jak włączam transfer danych to włącza aero a jak wysyłam mms
    to strzałeczki przy ikonie zasięgu idą na karcie nr 1.

    >Ale jakoś sobie nie za bardzo wyobrażam aby nie
    >sprawiało to problemów, przecież przy takim ustawieniu system
    >podkradałby na swoje potrzeby transfer także z tej PLAYowej karty...
    Aby tego uniknąć nie mam w ogóle APN internet dla karty Play. Dla
    karty Play mam tylko APN mms. Dla karty Aero mam tylko APN darmowy.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl