    Subject: Re: Dual SIM
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: Trybun <i...@j...ru>
    Date: Mon, 28 Sep 2015 10:53:07 +0200

    W dniu 2015-09-27 o 17:00, PlaMa pisze:

    > Zadam ci jedno pomocnicze pytanie - twój operator nie informuje cię,
    > że szedł mms i nie doszedł?

    Nie, na ekranie ciągle widać że jest wysyłany. A np. gdy korzystałem z
    Orange to przy otrzymywaniu dostawałem od sieci SMSa że jest do mnie
    adresowana wiadomość graficzna którą mogę obejrzeć po wejściu na stronę
    WWW.Orange.pl.
    Przy obecnym korzystaniu z usług Play nie ma takiego powiadamiania.

    > Od telefonu, ale niech mnie ktoś skoryguje proszę - DSA z własnym
    > nadajnikiem blokuje net na jednym slocie?

    Krótko proszę - masz i używasz, czy tylko spekulujesz?

    > A wysyłania mmsów z Aero nie rozumiem i nie komentuję

    Mówimy o drugiej karcie, tej wybranej do rozmów i wiadomości.

    > Czemu z innego? Totalnie odpadłem.
    > Chcesz wysłać mms'a, ale karta jest "GSM Only". Klikasz zmień
    > transmisję danych z SIM1 na SIM2 i 15sekund później wysyłasz mmsa.
    > Rozumiem, że może to powodować traume u niektórych ale dalej twierdzę,
    > że skala problemu w swej istocie ociera się o przysłowiowy ból d...
    > pupy :P

    Druga karta to inny numer telefonu. Chyba nie dajesz znajomym dwu
    numerów telefonu?

    > W końcu, czyli kupując DS masz całą funkcjonalność SS + ewentualne
    > dodatkowe. Skoro możesz to mieć w tej samej cenie to dlaczego "nie
    > warto kupować Dual SIMa"?

    Bo biorąc pod uwagę potrzeby wątkotwórcy (moje także) raczej nic nie
    skorzysta na takim rozwiązaniu. A tu dualsim dodatkowo jest ujęty jako
    jedno z głównych kryteriów.

    > Jesteś do tyłu z nowościami po prostu i powtórzyć trzeba dosadnie - z
    > DS możesz korzystać tak samo jak z SS. Kwestia wyboru do potrzeb.

    Jasne, po wyłączeniu jednego slotu.