  • Data: 2015-09-28 21:40:02
    Temat: Re: Dual SIM
    Od: PlaMa <m...@w...pel> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-09-28 o 21:26, krzysztofsf pisze:

    > Poniewaz zamiast pisac o traumach obrazajac przedpisce, napisalbys "wiekszosc
    modeli dziala tak jak opisalem" lub cos podobnego, pozostawiajacego mozliwosc
    niemoznosci sprzetowej opisanych przelaczen.

    Nie wydaje mi się żebym gdziekolwiek obraził Trybuna. Jeżeli tak by było
    to z pewnością by mnie upomniał.

    Mój post sięgał stwierdzenia, że DS nie pozwalają na to czy tamto, co
    było nieprawdą bo jak najbardziej można takie efekty osiągnąć, co wiem z
    własnego doświadczenia (DSS w moim K3Note) lub opisów w internecie (DSA
    - tutaj nie mam 100% pewności).

    Nie odpowiadam za nadinterpretacje i dziwne uproszczenia, których
    autorem jesteś ty.

    > pozostawiajacego mozliwosc niemoznosci sprzetowej opisanych przelaczen.

    To chyba jest nie po polsku, przykro mi ale nie rozumiem.