  • Data: 2015-09-26 12:39:04
    Temat: Re: Dual SIM
    Od: PlaMa <m...@w...pel> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-09-26 o 09:18, Trybun pisze:

    > Ale jakie "atrakcje" oferuje w stosunku do stałej oferty innych
    > operatorów? A co do innych ofert, skalkulowałeś ten zakup startera i
    > inne związane z tym wydatki?
    > To nie wymysł, bo tak właśnie wyglądają realia takich ofert.

    oczywiście że tak i zawsze byłem na plus bez praktycznie wad takiego
    rozwiązania (argument, że mmsy nie dochodzą jest a: nieprawdą, b:
    totalnie bez znaczenia [IMO oczywiście])

    > Blokuje wyłączenie transferu danych dla jednej karty, jest to zawsze ta
    > karta przeznaczona do rozmów i wysyłania wiadomości.

    A: zależy od telefonu,
    B: jeżeli A nie wyszło ci pomyślnie to: możesz się przełączyć SIMa na
    tryb "net" jednym kliknięciem,
    C: w najgorszym przypadku (słaby telefon, słaby soft, słabe rozwiązania)
    w dualsim nadal masz CAŁĄ funkcjonalność singlesima + możliwe dodatkowe
    rozwiązania.

    > Wysyłam/używam MMSy/ów bo mogę to robić:-P

    Nie rozumiem, ale nie oceniam :P Jednak w jaki sposób DS ci broni ich
    używać?

    > P.S. co to jest ten/ta "DS"?

    skrót.