  • Data: 2015-09-27 17:00:20
    Temat: Re: Dual SIM
    Od: PlaMa <m...@w...pel> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-09-27 o 09:26, Trybun pisze:

    > To że nie dochodzą MMSy jest najprawdziwszą prawdą.

    Zadam ci jedno pomocnicze pytanie - twój operator nie informuje cię, że
    szedł mms i nie doszedł?

    > A/ Raczej od operatora. Bo bawiąc się w Aero2 nie masz wyboru.

    Od telefonu, ale niech mnie ktoś skoryguje proszę - DSA z własnym
    nadajnikiem blokuje net na jednym slocie?

    A wysyłania mmsów z Aero nie rozumiem i nie komentuję

    > B/ Tak, i wysłać z innego numeru? I to ma być jakieś akceptowalne
    > rozwiązanie??

    Czemu z innego? Totalnie odpadłem.
    Chcesz wysłać mms'a, ale karta jest "GSM Only". Klikasz zmień transmisję
    danych z SIM1 na SIM2 i 15sekund później wysyłasz mmsa.
    Rozumiem, że może to powodować traume u niektórych ale dalej twierdzę,
    że skala problemu w swej istocie ociera się o przysłowiowy ból d... pupy :P

    > C/ Tak, te rozwiązania to najlepiej zaraz na początku dezaktywować jeden
    > z SIMów (w moim wypadku). Jedynym plusem jest to że te dwusimowe
    > aparaty nie wymagają dopłaty za swoją funkcję w stosunku do standardowych.

    W końcu, czyli kupując DS masz całą funkcjonalność SS + ewentualne
    dodatkowe. Skoro możesz to mieć w tej samej cenie to dlaczego "nie warto
    kupować Dual SIMa"?

    > Tylko DS, to wymuszany rozdział kart na tą do rozmów i na tą do
    > transferu danych, ale to właśnie ten rozdział powoduje to że MMSów nie
    > można wysyłać z karty wybranej do rozmów i wiadomości. Być może w
    > jakichś ultranowoczesnych telefonach te funkcje działają inaczej, jednak
    > wszystkie dwusimowce które znam maja tak to właśnie skonfigurowane.

    Jesteś do tyłu z nowościami po prostu i powtórzyć trzeba dosadnie - z DS
    możesz korzystać tak samo jak z SS. Kwestia wyboru do potrzeb.