  • Data: 2015-09-27 09:26:47
    Temat: Re: Dual SIM
    Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-09-26 o 12:39, PlaMa pisze:

    > oczywiście że tak i zawsze byłem na plus bez praktycznie wad takiego
    > rozwiązania (argument, że mmsy nie dochodzą jest a: nieprawdą, b:
    > totalnie bez znaczenia [IMO oczywiście])

    U mnie nie zupełnie odwrotnie, w telefonie zupełnie mi nie potrzeba aż
    takiego dużego limitu, w zupełności wystarcza doładowanie za 3zł a`la
    25MB w Play. Oczywiście doładowuje tylko wtedy gdy to mi jest potrzebne.
    Np. gdy jadę w Polskę i potrzebuję nawigacji online.
    To że nie dochodzą MMSy jest najprawdziwszą prawdą.

    > A: zależy od telefonu,
    > B: jeżeli A nie wyszło ci pomyślnie to: możesz się przełączyć SIMa na
    > tryb "net" jednym kliknięciem,
    > C: w najgorszym przypadku (słaby telefon, słaby soft, słabe
    > rozwiązania) w dualsim nadal masz CAŁĄ funkcjonalność singlesima +
    > możliwe dodatkowe rozwiązania.

    A/ Raczej od operatora. Bo bawiąc się w Aero2 nie masz wyboru.
    B/ Tak, i wysłać z innego numeru? I to ma być jakieś akceptowalne
    rozwiązanie??
    C/ Tak, te rozwiązania to najlepiej zaraz na początku dezaktywować jeden
    z SIMów (w moim wypadku). Jedynym plusem jest to że te dwusimowe
    aparaty nie wymagają dopłaty za swoją funkcję w stosunku do standardowych.

    > Nie rozumiem, ale nie oceniam :P Jednak w jaki sposób DS ci broni ich
    > używać?

    To proste, telefonu kupuje przede wszystkim do rozmów na odległość i
    wysyłania wiadomości. Brak możliwości wysyłania wiadomości graficznych
    to poważna wada.

    Tylko DS, to wymuszany rozdział kart na tą do rozmów i na tą do
    transferu danych, ale to właśnie ten rozdział powoduje to że MMSów nie
    można wysyłać z karty wybranej do rozmów i wiadomości. Być może w
    jakichś ultranowoczesnych telefonach te funkcje działają inaczej, jednak
    wszystkie dwusimowce które znam maja tak to właśnie skonfigurowane.