  • Data: 2010-01-12 17:14:04
    Temat: Re: Druty w oponie.
    Od: marjan <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    masti pisze:
    > Dnia pięknego Mon, 11 Jan 2010 20:58:43 +0100, osobnik zwany marjan
    > wystukał:

    2.html

    > polecam. Jeździłem parę lat na quatracach. po 40tysiącach gumiarz
    > zamienił przód z tyłem i przelatałem następne 40. Ani śladu zużycia. A
    > przyczepne i na suchym i na śniegu. Parę razy Alpy zimą zaliczone i to
    > nie tylko po szosie.

    Dzięki za opinie, może innym razem się na nie skuszę. Dziś musiałem
    jakąś decyzję podjąć - kupiłem Bridgestone LM20 po 115 zł/sztuka (nowe,
    ale parę lat przeleżały się w magazynie). Nie wiem czy to dobra decyzja,
    wiem natomiast że coś kupić musiałem, a zbyt wielkiego wyboru nie miałem
    (zwłaszcza, że szukałem czegoś w przystępnej cenie).

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz