  • 11. Data: 2013-04-13 14:09:11
    Temat: Re: Drukarka zmienia kolor wydruku
    Od: BQB <a...@s...com.invalid>

    W dniu 2013-04-13 13:19, dcim24 pisze:
    > Zrobiłem wydruk prosto z drukarki, problem utrzymuje się. Na zdrowy
    > rozum coś mu się być nie tak z kartridżami

    A jak drukujesz na niebiesko coś, to jest na niebiesko? Jeśli tak, to
    czarny tusz prawdopodobnie jest przeterminowanym leżakiem magazynowym,
    lub był wystawiony bardzo długo na światło słoneczne i nastąpił
    częściowy rozkład.

    --
    Smart PowerBank
    www.idea4tec.pl

  • 12. Data: 2013-04-13 14:26:27
    Od: "Kamil" <n...@g...com>

    Użytkownik "dcim24" napisał:

    > Zamiast tekstu czarnego drukuje niebieski. Kartridże sprawdzone, nic
    > nie brakuje

    Czy Ty czytasz odpowiedzi? Widzisz jak wygląda cytowanie?

  • 13. Data: 2013-04-15 15:53:24
    Od: dcim24 <d...@g...com>

    W dniu 2013-04-13 14:26, Kamil pisze:

    > Czy Ty czytasz odpowiedzi? Widzisz jak wygląda cytowanie?
    Przpraszam za top-posting

  • 14. Data: 2013-06-25 08:35:51
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    dcim24 wrote:
    > Zamiast tekstu czarnego drukuje niebieski. Kartridże sprawdzone, nic
    > nie brakuje

    Wsadź oryginalne kartridże z tuszem.