  • 1. Data: 2013-04-12 14:36:55
    Temat: Drukarka zmienia kolor wydruku
    Od: dcim24 <d...@g...com>

    Witam,
    Problem: Drukarka Brother 145c zamiast koloru czarnego drukuje zielony
    lub niebieski zamiast czarnego.

    Zastosowane pojemniki z atramentem to zamienniki. Sprawdzałem, w
    pojemniku z czarnym atramentem jest czarny atrament. Wydruki dobrej
    jakości, brak jakichkolwiek problemów, drukarka poprawnie wykrywa
    wszystkie kolory/zmiany kolorów. Prawidłowo odbywa się czyszczenie
    wkładów. Dla spokoju sumienia przeinstalowałem partycję systemową ze
    starymi sterownikami (zawiera tylko stałe oprogramowanie) - również ten
    sam problem. Jeżeli na wydruku wybieram czarny kolor czcionki (nie
    automatyczny), to nadal kolor jest niebieski.

    W sumie nie przeszkadza mi to za bardzo, ale nie rozumiem, co się dzieje
    i mnie to gryzie.
    dcim

  • 2. Data: 2013-04-13 09:06:43
    Temat: Re: Drukarka zmienia kolor wydruku
    Od: sebcio <s...@w...pl>

    W dniu 2013-04-12 14:36, dcim24 pisze:
    > Drukarka Brother 145c
    Stawiam że jednak może być coś ze sterownikami. Czy działała dobrze
    poprzednio na tych samych sterach??? Niby sprawdzałeś ale czy na pewno
    nie pomieszałeś kartridży?? A może źle są napełnione???

  • 3. Data: 2013-04-13 09:32:10
    Od: dcim24 <d...@g...com>

    Sprawdzałem poprawność napełnienia kartridży i sterowniki, na których
    chodziła dobrze.
    I przy tym wszystkim drukarka pracuje tak, jak powinna - rozpoznaje
    kartridże, ich wymianę, brak, wydruki nie mają defektów, działa
    czyszczenie głowic, zarówno czarnych jak i kolorowych

  • 4. Data: 2013-04-13 09:37:47
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "dcim24" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Problem: Drukarka Brother 145c zamiast koloru czarnego drukuje zielony lub
    > niebieski zamiast czarnego.

    A stronę testową (o ile posiada) jak drukuje?

  • 5. Data: 2013-04-13 10:27:18
    Od: sebcio <s...@w...pl>

    W dniu 2013-04-13 09:37, nom pisze:

    > Użytkownik "dcim24" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > A stronę testową (o ile posiada) jak drukuje?
    Problem dotyczy jednej aplikacji, czy kilku, może coś jest poustawiane
    np. jakaś zamiana kolorów drukowania??? Spróbuj z kilku rożnych
    aplikacji podrukować coś

  • 6. Data: 2013-04-13 12:07:36
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-04-13 10:27, sebcio pisze:
    > Witam,

    Może jakiś tusz (czarny?) się konćzy i drukarka robi takie numery.

    --
    animka

  • 7. Data: 2013-04-13 12:16:17
    Od: dcim24 <d...@g...com>

    Zamiast tekstu czarnego drukuje niebieski. Kartridże sprawdzone, nic
    nie brakuje

  • 8. Data: 2013-04-13 12:32:37
    Od: BQB <a...@s...com.invalid>

    W dniu 2013-04-13 12:16, dcim24 pisze:
    > Zamiast tekstu czarnego drukuje niebieski. Kartridże sprawdzone, nic
    > nie brakuje

    Ale spróbuj test zrobić bezpośrednio z drukarki, wtedy będzie wiadomo,
    czy problem sprzętowy, czy programowy.

    --
    Smart PowerBank
    www.idea4tec.pl

  • 9. Data: 2013-04-13 13:19:09
    Od: dcim24 <d...@g...com>

    Zrobiłem wydruk prosto z drukarki, problem utrzymuje się. Na zdrowy
    rozum coś mu się być nie tak z kartridżami

  • 10. Data: 2013-04-13 13:19:33
    Od: dcim24 <d...@g...com>