  • 1. Data: 2013-04-11 12:23:24
    Temat: Kamerka HD na USB
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Zanim zacznę szukać, zapytam, może ktoś nada kierunek.

    Ogólnie to jak myśle o tego typu sprzęcie, to myślę Logitech.

    Ale teraz - kamerka slużyć ma do transmisji Live, na początek hangoutów
    w YouTube/Google+ ale perspektywicznie transmisje maja być nei z biurka
    ale np. z sali konferencyjnej.

    Wiec oprocz dobrej jakości kamerki dobrze, aby maiłą regulację kąta
    widzenia, cos jak kamerka do Move PS3 - mozna ustawić normalnie i
    szerokokatnie (kamerki pecetowe maja głównie szrokokątnie).

    No i druga rzecz - dźwięk... Na sali konferencyjnej jest inaczej niz
    przed kompem. Nie mowie tu o konferencjach skali dziesiatek osob, ale
    takich, gdzie zalozmy 15-20 sie spotyka a drugie tyle chce uczestniczyc
    ogladajac transmisje.

    Pomysly, jaka kamerka, czy moze cos innego?

  • 2. Data: 2013-04-11 21:39:44
    Temat: Re: Kamerka HD na USB
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 11.04.2013 12:23, Mr. Misio pisze:
    > Zanim zacznę szukać, zapytam, może ktoś nada kierunek.
    próbowałem tak robić monitoring
    > Ogólnie to jak myśle o tego typu sprzęcie, to myślę Logitech.
    boję się że to HD to sciema interpolowana. ja poszedłem na łatwiznę i
    kupiłem kamerkę IP.
    > Ale teraz - kamerka slużyć ma do transmisji Live, na początek hangoutów
    > w YouTube/Google+ ale perspektywicznie transmisje maja być nei z biurka
    > ale np. z sali konferencyjnej.
    to moze właśnie wifi ip, na trójnogu?
    > Wiec oprocz dobrej jakości kamerki dobrze, aby maiłą regulację kąta
    > widzenia, cos jak kamerka do Move PS3 - mozna ustawić normalnie i
    > szerokokatnie (kamerki pecetowe maja głównie szrokokątnie).
    jak wyżej
> [...]
    > przed kompem. Nie mowie tu o konferencjach skali dziesiatek osob, ale
    > takich, gdzie zalozmy 15-20 sie spotyka a drugie tyle chce uczestniczyc
    ale Ty chcesz transmisje czy konferencje? W 2 wypróbowanych przezemnie
    przypadkach opóżnienei jest tak duże, że jak masz szybkie ruchy to
    jesteś wstanei zobaczyć swoją łysine. czyli prawie sekunda
    > Pomysly, jaka kamerka, czy moze cos innego?
    kamera IP. moja przy 640p działa miodzio. przy ponad 1000 (1.3mpix)
    zaczyna się czkawka całego wifi. Oczywiście router i kamera to sprzęt z
    najniższej półki, ale ilość danych transmitowanych przez kamere jest tak
    duża, że musisz to brać pod uwagę. kamera wifi -> PC kabel - ok. ale
    kamera wifi -> telefon wifi - slidershow.
    ToMasz