  • Data: 2009-04-09 11:29:44
    Temat: Re: Drukarka termosublimacyjn
    Od: "JackDeJack" <J...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:605e.00000164.49ddd7f3@newsgate.onet.pl...

    > Myślę o Canon SELPHY CP530, drukarka 200 zł, papier po 110-160 zł za 108
    > arkuszy. NIe wiem, jak jest u innych producentów...
    > PS.
    > 1. Czym się rózni papier CP 108 IP od CP 108 IN ?
    > 2. A może inny producent /model? W cp 530 brakuje mi trochę wyświetlacza
    > ale
    > można drukować z komputera. Myślę jeszcze o cp760 (nawet bez kompa, na
    > imprezie
    > u znajomych mozna fotki drukować) ale czy arto doładąć 230 zł za
    > wyświetlacz?
    > chyba raczej nie....

    O drukowaniu prosto z karty zapomnij - nie jest źle ale lepiej jest z kompa
    po podpięciu profilu ICC.
    Kolorki stają się lepsze i fotki nie wychodzą tak ciemne jak z ustawień
    domyślnych drukareczki.

    CP 108 IP - o ile pamietam to tył wygląda jak pocztówka
    CP 108 IN - ma zwykłe logo Canon jak na papierach z labu

    JDJ