  • Data: 2013-01-14 09:27:11
    Temat: Re: Drukarka laser kolor
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-01-12, o godz. 22:54:29
    Przemysław Ryk <p...@g...com> napisał(a):

    > A to zależy. Jeżeli wyznawca ideologii SSD - przynajmniej raz
    > dziennie. ;DDDD

    Wyznawcą nie jestem. :-P
    A system ładuje od zera do kilkunastu razy. To drugie dlatego że mam
    tam Ubuntu i Win. Pod Ubuntu pracuję głównie ale często do dostępu do
    interfejsu jakiegoś urządzenia potrzebuję IE w różnych wersjach i wtedy
    trzeba przeładować system. Niestety pod wirtualizowanymi Windowsami
    często pojawiają się różne problemy z interfejsami sieciowymi więc wole
    zrestartować maszynę. A ponieważ klasyczny dysk systemowy zaczął
    szwankować to przy okazji wymieniłem go na SSD. Dysk na dane
    siedzie od dawna w miejscu napędu DVD.

    A tak naprawdę to dysk SSD był mi potrzebny żeby WOT się szybciej
    ładował ;-)

    Zdrówko