  • 1. Data: 2011-09-20 10:23:04
    Temat: Drukarka laser duplex 1200 dpi - czego szukać?
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Witam.

    Potrzebuję drukarki spełniającej następujące założenia:

    - laser (lub LED - np. OKI)
    - format A4 (większe nie)
    - duplex
    - port LAN
    - rozdzielczość fizyczna 1200dpi w obie strony
    - możliwość uzupełniania toneru
    - najlepiej z językiem PS, ewentualnie PCL, ESC/P2, PDF - czyli żaden GDI.

    Nowe to chyba wszystkie są "zabezpieczone" przed dosypywaniem toneru?
    Chyba, że są jakieś, których nie znam - proszę o wskazówki.

    Osobny toner i bęben (jak np. OKI) wskazany, aczkolwiek niekonieczny.
    Obciążalność miesięczna nikła - ok. 500 kartek.

    Jakich modeli szukać?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.

  • 2. Data: 2011-09-20 10:49:59
    Temat: Re: Drukarka laser duplex 1200 dpi - czego szukać?
    Od: "R.Madejski" <r...@a...com>

    Adam wrote:
    > Jakich modeli szukać?

    HP2300ND

  • 3. Data: 2011-09-20 12:33:04
    Temat: Re: Drukarka laser duplex 1200 dpi - czego szukać? - poprawka: Color!!!
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-20 12:49, R.Madejski pisze:

    > HP2300ND

    Dzięki, ale zapomniałem o najważniejszym:

    drukarka _kolorowa_ !!!

    Czekam na dalsze wskazówki.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.

  • 4. Data: 2011-09-20 17:18:20
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    > Dzięki, ale zapomniałem o najważniejszym:
    >
    > drukarka _kolorowa_ !!!
    >
    > Czekam na dalsze wskazówki.

    To atramentówka. Dlaczego laser?

  • 5. Data: 2011-09-20 18:23:28
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-20 19:18, MC pisze:
    > Użytkownik "Adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To atramentówka. Dlaczego laser?

    Bo nie chcę Lysona + Epson ;)

    Wydruk będzie głównie grafiki: katalogów, ofert.
    Ponadto czasem nie będzie wydruku przez miesiąc, może dwa.

    Dlatego m.in. nie interesuje mnie atrament, nawet ze stałym podawaniem
    tuszu.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.

  • 6. Data: 2011-09-25 08:11:26
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

> [...]
    > Osobny toner i bęben (jak np. OKI) wskazany, aczkolwiek niekonieczny.
    > Obciążalność miesięczna nikła - ok. 500 kartek.

    W robocie mam Océ CS163.
    Bardzo fajna, spełnia wszystkie wymogi tylko nie próbowałem żadnych dosypek
    robić.

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2011-09-25 10:33:28
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-25 10:11, Irokez pisze:
    > Użytkownik "Adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > W robocie mam Océ CS163.
    > Bardzo fajna, spełnia wszystkie wymogi tylko nie próbowałem żadnych
    > dosypek robić.

    Dzięki za odzew.
    Maszyny Oce mam u kilku klientów, chwalą je.
    Ale dla mnie za duża :(

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.