  • 11. Data: 2011-01-15 12:43:59
    Temat: Re: Drukarka iglowa - drukowanie na składance pod Windows.
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Pan Piskorz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:igri1a$3ru$1@inews.gazeta.pl...

    > Raczej nie ma to sensu, bo:
    > - wydruk z windows na drukarce igłowej będzie słabej jakości,
    > - hałas taki, że księgowa wyrzuci cię z tą drukarką po pierwszym dniu,
    > - wydruki graficzne na igłówce są niesamowicie wolne,
    > - wydrukami graficznymi zajedziesz to urządzenie momentalnie.

    Powiedz to ksiegowej, albo dyrektorowi, ze zamiast 1 kartki ma podpisac 3
    albo 4 (jedna decyzja i 3 kopie. :-)

  • 12. Data: 2011-01-15 19:34:53
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-01-15 13:43, nom pisze:
    > jedna decyzja i 3 kopie

    Decyzja?
    Nie przypominam sobie, by np., za przeproszeniem, ZUS, oszczędzał na
    papierze i korespondencji.

    ;-)
    P.

  • 13. Data: 2011-01-16 18:41:00
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    > Decyzja?
    > Nie przypominam sobie, by np., za przeproszeniem, ZUS, oszczędzał na
    > papierze i korespondencji.

    Tu nie chodzi o oszczędność papieru, bo tyle samo papieru się zużywa. Chodzi
    o oszczędność czasu zarządu, który musi podpisać decyzje, listy, itp. druki
    występujące w wielu kopiach. Ponadto drukarka igłowa jest bardzo tania w
    eksploatacji, ja mam 3 igłówki OKI, gdzie tasiemka na 1000 kartek kosztuje
    3,60zł (zamiennik), przy czym 1000 kartek może to być składanka 1+2, lub 1+3
    (1 oryginał i 3 kopie). U mnie drukuje się jeszcze w trybie tekstowym, więc
    szybko idzie, można włączyć tryb QUITE i jest dużo wolniej ale i ciszej. :-)