  • 1. Data: 2011-01-14 15:48:53
    Temat: ASUS - serwis gwarancyjny w Krakowie?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Chciałbym kupić w USA laptopa marki ASUS na prezent
    komuś w Polsce. Laptop kupuję z 2-letnią gwarancją globalną.

    Firma ASUS pokazuje na swojej witrynie internetowej:
    http://support.asus.com/contact/contact_right.aspx?n
    o=339
    jeden warszawski numer +48-225718040

    Czy mają oni jakiś serwis gwarancyjny w Krakowie lub okolicy?
    Podałby mi ktoś do nich adres/numer telefonu?

    Czy ktoś korzystał z ich usług? Jakie opinie?

  • 2. Data: 2011-01-14 18:45:48
    Temat: Re: ASUS - serwis gwarancyjny w Krakowie?
    Od: MatJK <m...@o...pl>

    W dniu 14.01.2011 16:48, Pszemol pisze:
> [...]
    > Podałby mi ktoś do nich adres/numer telefonu?
    >
    > Czy ktoś korzystał z ich usług? Jakie opinie?
    Generalnie serwis ASUSa działa sprawnie, ludzie byli zadowoleni. Jednak,
    z tego co pamiętam, nie tak dawno były jakieś drobne problemy. Z wiedzy
    którą posiadam, ASUS deklarował, że szybko uwienie się z problemem i tak
    chyba się stało.
    Z tego co wiem, nie ma autoryzowanego serwisu w Krakowie.Ten numer,
    który podałeś jest właśnie dostępny dla takich Klientów jak Ty. Zadzwoń,
    rozwiejesz swoje wątpliwości. Dodatkowo polecam:
    http://www.asus-polska.pl/serwis/

    Moje uszanowanie
    M.

  • 3. Data: 2011-01-14 20:38:50
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 14.01.2011 19:45, MatJK pisze:
> [...]
    pamiętam, nie tak dawno były jakieś drobne problemy. Z wiedzy którą posiadam, ASUS

    Różnie z tym jest. Mój znajomy już nigdy nie kupi ASUSa przez
    to, że zepsuty po raz drugi komputer trzymali kilkanaście ty-
    godni, zanim chyba zwrócili pieniądze. A że był to *jedyny*
    komputer tegoż człowieka (szczególnie, że zgodnie z prawami
    Murphy'ego służbowy również się w tym czasie mniej więcej
    zepsuł), to był "uziemiony informatycznie" przez dwa miesiące
    chyba.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./