  • Data: 2010-09-30 08:21:08
    Temat: Re: Drukarka do firmy (kolorowy laser) - jaka?
    Od: "Pancio" <w...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To kup porządny (!) atrament. Kolorowy laser w cenie <2kzł nie będzie ani
    > szybki, ani bezawaryjny, ani tani w obsłudze, a zdjęcia będzie drukował po
    > prostu koszmarne.
    >
    > --
    > Yakhub

    Witam,
    Nie mówię, że drukarka musi być poniżej 2.000 zł. Może i kosztować 3 lub 4
    tysiące, byleby wydruk być przyzwoity.
    Mamy obecnie niezły atrament, ale wydruk z jakością fotograficzną trochę
    trwa, a generalnie nam wystarczy zwykłe zdjęcie wydrukowane na normalnym
    papierze A4 - czyli naprawdę nic specjalnego.
    Powiem więcej, mamy obecnie JaserJet 2550L i w sumie to wystarcza, ale
    wydruk trwa koszmarnie długo. Np. żeby predrukować 100 kartek, to trzeba na
    to poświęcić jakieś 30-40 minut. No trochę to za długo.
    Czyli przede wszystkim szybkość, potem koszty eksploatacji, a dopiero na
    kolejnym miejscu jakość.